ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حرکت جالب نکونام پس از گلزنی به لخویا + عکس



اخبار ورزشی - کاپیتان همچنان در یاد استقلال
بوسه نکونام بر مچ‌بند آبی پس از گلزنی به لخویا + عکس

بازیکن ایرانی الکویت پس از گلزنی مقابل لخویا در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا مچ‌بند آبی روی دستش را بوسید.

 از مرحله سوم پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا شب گذشته تیم الکویت با همراهی جواد نکونام، بازیکن سابق استقلال و کاپیتان تیم ملی ایران از لخویای قطر 4 بر یک شکست خورد و از صعود به مرحله گروهی این رقابت‌ها بازماند.

در این دیدار جواد نکونام در نیمه اول از روی نقطه پنالتی برای الکویت گلزنی کرد با این حال گل این بازیکن هم نتوانست از حذف تیم کویتی ممانعت کرده و در نهایت لخویا همگروه تراکتورسازی در گروه سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بود.

نکته قابل توجه این دیدار بوسه نکونام بر مچ‌بند آبی بود که بازیکن سابق استقلال بر دست چپش بسته بود تا این اتفاق نشان دهد این بازیکن همچنان در فکر استقلال بسر می‌برد.

اخبار ,اخبار ورزشی,جواد نکونام

 
پیش از این نیز نکونام زمانی که در استقلال بود، پس از دیدار ایران و لبنان بر بازوبند آبی کاپیتانی تیم ملی بوسه زده بود.

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
گل زیبا و حرکت بسیار جالب جواد نکونام در لیگ اسپانیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حرکت جالب مسی در دومین هت‌تریک خود مقابل رئال سوژه رسانه‌ها+عکس



اخبار ورزشی - حرکت جالب مسی در دومین هت‌تریک خود مقابل رئال سوژه رسانه‌ها+عکس

شادی پس از گل ستاره آرژانتینی بارسا پس از سومین گلش مقابل رئال مادرید سوژه رسانه‌های اسپانیایی قرار گرفت.

به گزارش فارس، تیم فوتبال بارسلونا بامداد یک‌شنبه به وقت ایران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو موفق شد با نتیجه چهار بر سه رئال مادرید را مغلوب کند و پیروزی ارزشمندی را بدست آورد.

در این دیدار لیونل مسی موفق شد سه بار دروازه کهکشانی‌ها را باز کند و برای دومین بار موفق شد در دیدار مقابل کهکشانی‌ها هت‌تریک کند.

شادی پس از گل مسی پس از به ثمر رساندن سومین گل مقابل رئال دقیقاً مشابه زمانی بود که او اولین هت‌تریک خود مقابل کهکشانی‌ها در فصل 2006 -7 انجام داده بود.

بارسا در آن دیدار به تساوی سه بر سه در نیوکمپ مقابل رئال رسیده بود.

او بامداد شنبه هم پس از باز کردن دروازه دیگو لوپز برای سومین بار، لوگوی بارسا را بوسید تا رسانه‌های اسپانیایی از جمله موندو دیپورتیوو تصاویر مسی زمانی که دو بار در بازی با رئال هت‌تریک کرده را در کنار هم قرار بدهد.

 

اخبار ,اخبار ورزشی ,لیونل مسی

اخبار ورزشی - فارس