ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حرکت جالب ستاره فوتبال ایران در کمک به یک زن سوژه شد +عکس



اخبار,اخبار ورزشی,سردار آزمون

سایت‌های روسی نوشتند همیشه می‌توان انتظار داشت كه یك انسان معمولی به یك زن دیگر كمك كند اما تصور این از سوی بازیكنی از لیگ حرفه‌ای روسیه دشوار است.

حرکت سردار آزمون در کمک به زنی برای عبور دادن کالسکه کودکش از پله‌های فرودگاه کازان که توسط خبرنگاران شکار شد، به سوژه روز فوتبال روسیه تبدیل شده و سایت «kp» روسیه از این صحنه به عنوان سند نجابت فوتبالیست ایرانی نام برد.

سایت‌های روسی نوشتند همیشه می‌توان انتظار داشت كه یك انسان معمولی به یك زن دیگر كمك كند اما تصور این از سوی بازیكنی از لیگ حرفه‌ای روسیه دشوار است اما حالا مشخص شد كه هنوز چنین مردانی در این فوتبال حضور دارند. آزمون كه هفته گذشته روستوف را به مقصد كازان همراهی می‌كرد، در فرودگاه كازان به همراه باكو مترجم تیم به زنی كمك كردند تا كالسكه كودكش را از پله‌ها عبور دهد.

 

اخبار,اخبار ورزشی,سردار آزمون

 

اخبار ورزشی - جام نیوز


ویدیو مرتبط :
‫شب جمعه عکس العمل غیرمنتظره ستاره فوتبال ایران به حرف های گُستاخانه یک دختر در خندوانه‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حرکت جالب مسی در دومین هت‌تریک خود مقابل رئال سوژه رسانه‌ها+عکس



اخبار ورزشی - حرکت جالب مسی در دومین هت‌تریک خود مقابل رئال سوژه رسانه‌ها+عکس

شادی پس از گل ستاره آرژانتینی بارسا پس از سومین گلش مقابل رئال مادرید سوژه رسانه‌های اسپانیایی قرار گرفت.

به گزارش فارس، تیم فوتبال بارسلونا بامداد یک‌شنبه به وقت ایران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو موفق شد با نتیجه چهار بر سه رئال مادرید را مغلوب کند و پیروزی ارزشمندی را بدست آورد.

در این دیدار لیونل مسی موفق شد سه بار دروازه کهکشانی‌ها را باز کند و برای دومین بار موفق شد در دیدار مقابل کهکشانی‌ها هت‌تریک کند.

شادی پس از گل مسی پس از به ثمر رساندن سومین گل مقابل رئال دقیقاً مشابه زمانی بود که او اولین هت‌تریک خود مقابل کهکشانی‌ها در فصل 2006 -7 انجام داده بود.

بارسا در آن دیدار به تساوی سه بر سه در نیوکمپ مقابل رئال رسیده بود.

او بامداد شنبه هم پس از باز کردن دروازه دیگو لوپز برای سومین بار، لوگوی بارسا را بوسید تا رسانه‌های اسپانیایی از جمله موندو دیپورتیوو تصاویر مسی زمانی که دو بار در بازی با رئال هت‌تریک کرده را در کنار هم قرار بدهد.

 

اخبار ,اخبار ورزشی ,لیونل مسی

اخبار ورزشی - فارس