ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حرکت‌جالب داورکره‌ای برای حفظ‌حجاب بانوی ایرانی



اخبار,تیم ملی کبدی ایران بانوان


اخبار ورزشی - حرکت‌جالب داورکره‌ای برای حفظ‌حجاب بانوی ایرانی

حرکت جالب داور کره‌ای در مسابقات کبدی، با تشویق تماشاگران حاضر در ورزشگاه همراه بود.

به گزارش خبرآنلاین از بازی های آسیایی، در بازی کبدی بانوان ایران مقابل هند، در یک صحنه هندی ها بازیکن ایران را از زمین بیرون انداختند. این اتفاق باعث شد تا مقنعه بانوی ایرانی از سرش خارج شود. در همین لحظه داور کره ای بازی در حرکتی جالب کت خودش را در آورد و روی سر بازیکن ایران انداخت تا او به کمک بازیکنان هندی مقنعه اش را سرش کند.

حرکت این داور کره‌ای باعث شد تا ایرانی‌های حاضر در سالن این داور را تشویق کنند.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
حرکت جالب داور کره ای برای حفظ حجاب بانوی ایرانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حجاب جالب خانم بازیگر ایرانی در امریکا +تصاویر



اخبارفرهنگی - حجاب جالب خانم بازیگر زیبای ایرانی در امریکا +تصاویر

سپیده خداوردی بازیگری را با مجموعه "بچه های خیابان” همایون اسعدیان آغاز کرد. وی در فیلم ها و سریال های متعددی مانند: "ایستگاه بهشت” به کارگردانی نادر مقدس، "قهوه اسپرسو” به کارگردانی رضا بهشتی، "یک گوشه پاک و پرنور” به کارگردانی علی موذنی، "گیلعاد” به کارگردانی حسین سهیلی زاده و … به ایفای نقش پرداخته است.

 

در ضمن وی ۱۱ سال سابقه فعالیت در زمینه موسیقی دارد و نوازنده ارکستر ملی است. او اکنون در سریال پر بیننده و محبوب " آوای باران " نیز در نقش " مرضیه " ظاهر شده است. شاید جالب باشد بدانید زیبایی های این خانم هنرپیشه کاملا طبیعی و خدادادی است و او یکی از مخالفین سر سخت عمل های زیبایی هنرپیشه هاست.

اخبار,اخبارفرهنگی,سپیده خداوردی

اخبار,اخبارفرهنگی,سپیده خداوردی

اخبار,اخبارفرهنگی,سپیده خداوردی

اخبار,اخبارفرهنگی,سپیده خداوردی

اخبارفرهنگی - نامه نیوز