ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حرکات عجیب خبرنگار برزیلی در حضور کروش!


خبرنگار یکی از شبکه های تلویزیونی برزیل که در تمرین و محل نشست خبری بازیکنان و سرمربی تیم ملی فوتبال ایران حضور داشت حرکات عجیبی را از خود به نمایش گذاشت.

خبرگزاری مهر: در جریان تمرین عصر چهارشنبه تیم ملی ایران در کمپ کورینتیانس در شهر سائوپائولو چندین رسانه خارجی حضور داشتند که گزارشگر تلویزیون Bandeirantes با پیراهن تیم ملی ایران بیشتر از بقیه به چشم می آمد.

حرکات عجیب خبرنگار برزیلی در حضور کی‌روش/ قول پاداش ویژه به ایرانی‌ها

مونیز سوارز گزارشگر برزیلی تلویزیون Bandeirantes که در حال تهیه برنامه ای به خصوص برای ایران بود در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: ما از تیم ملی ایران حمایت می کنیم و فکر می کنم ایران و نیجریه از این گروه صعود خواهند کرد. در دیدار با آرژانتین همه برزیلی ها طرفدار ایران خواهند بود و یکصدا ایران را تشویق می کنند. مادربزرگ من از آرژانتین متنفر است، همه ما از ایران حمایت خواهیم کرد.

این خبرنگار همچنین در محل نشست خبری خسرو حیدری، سیدجلال حسینی و کارلوس کی روش حضور پیدا کرد و با توجه به اینکه یک خبرنگار برنامه کمدی بود اقدام به انجام حرکاتی عجیب و غریب کرد که برای خبرنگاران و کی روش تازگی داشت. این خبرنگار همچنین به بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران که در نشست خبری حضور داشتند پیشنهاد پاداش ویژه ای داد. این پاداش در صورتی به بازیکنان تعلق می گیرد که آرژانتین را شکست بدهند. البته او پاداش عجیبی به بازیکنان داد که نمی توان آن را عنوان کرد.


ویدیو مرتبط :
خبرنگار برزیلی عکس مورینیو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علت عجیب حضور یک زوج در دادگاه



 

زنی در دادگاه خانواده گفت:‌ هنگامی که به رستوران می‌رویم و من غذای مورد علاقه‌ام را سفارش می‌دهم، شوهرم عصبی می‌شود و از آن غذا ایراد می‌گیرد.

 

زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی شعبه ۲۵۰ این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

این زن در برابر قاضی این شعبه با بیان اینکه شوهرم معتاد به تریاک است، اظهار داشت: شوهرم نه تنها معتاد است بلکه دائماً فحاشی می‌کند؛ شوهرم دائم به دو فرزندم که ۱۲ و ۱۳ ساله هستند، فحاشی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ۲ دخترم از دست پدرشان خسته شده‌اند چون شوهرم احترام آنها را نگه نمی‌دارد، گفت: شوهرم حتی هنگامی که می‌خواهد فرزندانم را به نام‌ صدا کند، با فحش آنها را صدا می‌زند و این وضع غیرقابل تحمل است.

زن بار دیگر در برابر قاضی با بیان اینکه شوهرم به همه فحاشی می‌کند و تنها احترام مرا نگه می‌دارد، افزود: نمی‌توانم ناراحتی دو فرزندم را ببینم چون آنها از دست پدرشان به ستوه آمده‌اند و من هم دیگر تحمل اعتیاد شوهرم را ندارم.

مرد در دادگاه خانواده حضور داشت و با بیان اینکه معتاد نیستم و همسرم به دنبال بهانه‌ای برای جدایی است، عنوان کرد: خواهان جدایی از همسر و دو فرزندم هستم چون بدون آنها با آرامش به زندگی‌ام ادامه می‌دهم.

وی ادامه داد:‌ همسرم راضی به جدایی است و من نیز همین تصمیم را دارم، چون اخلاق همسرم با من متفاوت است و همیشه ساز مخالف با من می‌زند.

مرد گفت: هنگامی که برای خوردن غذا به رستوران می‌رویم همسرم غذایی را سفارش می‌دهد که من از آن غذا بدم می‌آید، در واقع همسرم می‌خواهد مرا عذاب دهد.

وی بیان کرد: خیلی وقت پیش باید تصمیم به جدایی می‌گرفتیم چون ازدواج ما از ابتدا اشتباه بود.

مرد عنوان کرد: انتخاب غذا کوچک‌ترین عذاب از سوی همسرم بود و در حال حاضر که مدعی است من معتاد هستم دیگر نمی‌توانم در کنارش به زندگی ادامه دهم.

زن بار دیگر گفت: خواهان جدایی هستم و حرف‌های شوهرم درست است؛ خوشحالم که متوجه شد من چه قصدی داشتم.

زن بیان کرد: هنگامی که به رستوران می‌رویم و من غذای مورد علاقه‌ام را سفارش می‌دهم شوهرم عصبی می‌شود و از آن غذا ایراد می‌گیرد.

قاضی این شعبه بعد از شنیدن اظهارات زن و مرد، آن دو را به مصالحه دعوت کرده و حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد.... / فارس