ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حرف زدن معضل بزرگ سرمربی استقلال


سرمربی تیم فوتبال استقلال در انتخاب زمان و نحوه حرف زدنش با مشکلی مواجه است که باید برای آینده این مشکل را برطرف کند.

خبرگزاری مهر: اگر لیگ برتری با نام «حرف زدن» وجود داشت، مطمئنا پرویز مظلومی در آن لیگ به دسته اول سقوط می‌کرد، چون او خوب حرف نمی‌زند، نه حرف‌هایش بوی فرماندهی و شکل کاریزماتیک دارد و نه حتی ثبات در آن دیده می‌شود. مظلومی مدام حرف هایش را تکذیب می‌کند و این عیبی بزرگ برای یک مربی است که شاگردانش باید به او اعتماد کامل داشته باشند.

پرویز مظلومی اوایل هفته تاکید کرد که با رحمتی به خاطر اتلاف وقت برخورد کرده است اما به فاصله چند روز آن را تکذیب کرد. او در مورد توسکی هم در عمل او را از تمرین کنار گذاشت و وی را قبول نکرد اما هرگز واضح و تند این جملات را بر زبان نیاورد.

سرمربی استقلال در مورد آندرانیک تیموریان و موارد بسیاری دیگر هم هرگز با صراحت حرف نزد و اعلام نکرد که او را می‌خواهد این در حالی بود که خودش تیموریان را به باشگاه برد و پای میز مذاکره نشاند.

مظلومی که امسال خوب نتیجه گرفته  تاکنون میخش را هرگز بر استقلال نکوبیده و رد پای قدرتمندی از خود به جا نگذاشته است که یکی از دلایل این مهم همین فروخوردن برخی حرف‌ها و البته تکذیب بعضی بدیهیات است.

پرویز مظلومی به این شکل نباید جلو برود او با ادامه این روند با بازیکنان خودش هم به مشکل برخورد می‌کند کما این که با رحمتی به اختلاف خورده است.

او در مورد برهانی هم حرف نمی‌زند تا هر روز تناقض‌ها بیشتر از روز قبل باشد و شایعه‌ها هر دقیقه بیشتر شود. البته سیاست سکوت بهتر از دوگانه حرف زدن است اما به هر حال با شرایط کنونی هواداران این تیم دوست دارند وضعیت بازیکنان خودشان را از زبان مربی بشنوند و وقتی مظلومی حرفی نمی‌زند خیلی ها دست به شایعه سازی می‌زنند که این هم برای مظلومی و استقلال خوب نیست.

پرویز مظلومی باید بداند که چه زمانی باید حرف بزند و چه زمانی باید حرف نزند. ضمن این که اگر حرفی گفته شد دیگر نباید تکذیب شود. پرویز مظلومی حتی خودش هم نمی‌تواند از خودش تعریف کند، از جوان‌گرایی هایش، از صدرنشینی اش، از بازیکن نداشتن و بازیکن نگرفتن هایش اگر درست و به موقع حرف می زد حتما باور عمومی بهتری نسبت به وی وجود داشت.


ویدیو مرتبط :
‫معضل بی انضباتی و بی اخلاقی در پرسپوایس و استقلال‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه‌نویی، مظلومی را سرمربی تیم ملی و استقلال کرد/ او حرف‌هایش را واضح بزند



استقلال,پرسپولیس, ناصر ابراهیمی

نظری جویباری در گفت‌وگو با فارس:
قلعه‌نویی، مظلومی را سرمربی تیم ملی و استقلال کرد/ او حرف‌هایش را واضح بزند

قائم مقام اسبق باشگاه استقلال گفت: قلعه‌نویی در حالی که کار ابراهیمی تمام شده بود در نهایت مظلومی را سرمربی تیم «ب» کرد.

 علی نظری جویباری قائم مقام اسبق باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرنگار  فارس اظهار داشت: اول از همه باید بگویم که من از پرویز مظلومی گلایه دارم چون او حرف هایی را مطرح کرده که ممکن است خیلی ها را زیر سوال برده باشد.

 

من می گویم چرا این حرف ها در آستانه بازی حساس مقابل پرسپولیس زده شود. یادم می آید زمانی که قلعه نویی سرمربی تیم ملی بود من با او صحبت کردم و به او گفتم که تو پیروانی را کمک خودت کرده ای و دور و اطرافت پرسپولیسی ها جمع شده اند اما از پتانسیل استقلالی ها هم استفاده کن.

وی افزود: قلعه نویی استدلال های خودش را داشت اما من قانع نشدم و گفتم از امثال مظلومی، مرفاوی و خیلی های دیگر استفاده کن. حتی در آن زمان مرفاوی در استقلال تیم داشت و قرار شد که او در همین تیم کارش را ادامه دهد.

 

به او گفتم این اشخاصی که نام می برم آدم های بزرگی هستند و استقلالی ها دست تو را می گیرند و از آنها استفاده کن. قلعه نویی در نهایت صحبت های من را پذیرفت و انصافا باید بگویم در حالی که کار ناصر ابراهیمی تمام شده بود مظلومی را به عنوان سرمربی تیم ب انتخاب کرد.

قائم مقام سابق استقلال در ادامه صحبت هایش گفت: مظلومی و قلعه نویی هر دو استقلالی هستند و خدا می داند که در این بحثی که طرح می کنم از کسی حمایت نمی کنم و عین حقیقت را می گویم. حتی سال گذشته به همراه آقایان فتح الله زاده و امیری به منزل قلعه نویی رفتیم و صحبت کردیم و تلاش کردیم که او را به استقلال بازگردانیم ولی انصافا قلعه نویی تاکید داشت که مظلومی سرمربی استقلال باشد.

وی تصریح کرد: من مظلومی را دوست دارم و مصاحبه او را هم خوانده ام او گفته که در جلسات مختلف برخی ها موبایل را باز می گذاشتند تا عده ای حرف های ما را بشنوند اما کاش او حرف هایش را باز می کرد و ممکن است این حرف ها به خیلی ها بخورد چون محمود فکری، امیری، پورحیدری و خیلی ها در جلسات حضور داشتند. من حتی ممکن است بعضی مواقع با قلعه نویی بحث هم کرده باشم اما هر کاری کردیم نام استقلال برای ما مهم بود.

نظری جویباری در خصوص اینکه این مصاحبه ها چرا باید در این مواقع مطرح شود، گفت: اتفاقا گلایه من از مظلومی همین است که چرا این مصاحبه این زمان باید انجام شود. من همیشه حرف را رک می زنم که در نهایت به ضرر استقلال نباشد. دربی خیلی مهم است و اگر تیمی در آن برنده شود به نام سرمربی نوشته نمی شود و همه می گویند مثلا استقلال در فلان سال پرسپولیس را برد.

 

کاش استقلالی ها به هم کمک کنند زمانی که مظلومی دربی ها را می برد کسی به او خورده نمی گرفت و قلعه نویی هم کوچکترین حرفی نمی زد. شما می دانید من در استقلال سمتی ندارم و الان هوادار این تیم هستم همه باید از قلعه نویی و استقلال حمایت کنند. اگر استقلال ببرد مهم نیست که سرمربی این تیم چه کسی بوده است. امیدوارم همه کمک کنند تا استقلال پیروز بازی باشد چون بازی مهمی با تیم تایلندی داریم و این بازی روحیه تیم را بالا می برد.

وی در پایان گفت: هیچ زمانی این فرصت نصیب استقلال نمی شود که تا این مرحله بالا بیاید همه کمک کنند تا استقلال به جمع 8 تیم برود و به امید خدا قهرمان آسیا شود. به استقلالی هم تذکر می دهم که حواسشان باشد چون تیم تایلندی از تیم های کره ای و عربستانی قوی تر است./خبر گزاری فارس