ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حذف میلان از جام حذفی ایتالیا


تیم آث میلان از جام حذفی ایتالیا کنار رفت .

وب سایت نود: تیم فیلیپو اینزاگی در ادامه روند ناکامی های خودش مقابل لاتزیو شکست خورد تا با جام حذفی ایتالیا خداحافظی کند .

از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا سه شنبه شب تیم میلان در سن سیرو میزبان لاتزیو بود که در نهایت این بازی با تک گل لوکاس بیگلیا از روی نقطه پنالتی به سود تیم مهمان به اتمام رسید تا میلان از این جام کنار برود . لاتزیو در مرحله بعد باید با برنده بازی ناپولی و اینتر دیدار کند .

در دیگر بازی های مرحله یک چهارم نهایی تیم رم میزبان فیورنتینا است و پارما هم از یوونتوس پذیرایی می کند .


ویدیو مرتبط :
آث میلان 1 - 2 اودینزه / جام حذفی ایتالیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صعود میلان به دور بعدی جام‌ حذفی ایتالیا


تیم فوتبال میلان از اولین بازی مهم فصل جاری خود سربلند بیرون آمد و به دور بعدی جام‌حذفی ایتالیا صعود کرد.

خبرگزاری تسنیم: میلان با برتری دو بر صفر در جام حذفی ایتالیا به اولین پیروزی خود در بازی‌های رسمی تحت هدایت سینیشا میهایلوویچ دست یافت.

در این تک بازی که مقابل پروجای سابقا حاضر در سری A انجام شد، کیسوکه هوندای ژاپنی در دقیقه 10 و لوئیس آدریانو، یکی از خریدهای جدید تیم در دقیقه 28 گل‌های روسونری را درون دروازه رقیب جای دادند تا میلان در شب اخراج «لانزا فامه» بازیکن پروجا در دقیقه 65 به راحتی راهی دور بعدی جام‎‌حذفی ایتالیا شود.

در دیگر بازی، سالرنینتانا در وقت‌های اضافه یک برصفر کیه‌وو ورونا را شکست داد.