ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حذف ملایی از جودوی گرند اسلم باکو


جودوکار وزن 81- کیلوگرم ایران در اولین مبارزه خود در رقابت‌های باکو مقابل حریفی از کشور میزبان شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

خبرگزاری ایسنا: سعید ملایی جودوکار المپیکی ایران که برای ارتقای جایگاه خود در رنکینگ جهانی عازم رقابت‌های جودوی گرنداسلم باکو شده است در اولین مبارزه خود در این رقابت‌ها به مصاف ضیا نمازاف از آذربایجان رفت و در مدت زمان 4 دقیقه و 32 ثانیه ضربه فنی شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

پیش از این و در روز نخست این رقابت‌ها نیز علیرضا خجسته دیگر جودوکار المپیکی ایران در وزن 66- کیلوگرم با باخت مقابل حریفی از استرالیا از دور رقابت ها کنار رفت تا به این ترتیب شانس کسب چهارمین سهمیه المپیک برای ایران توسط سعید مرادی در وزن 90- کیلوگرم از بین برود.

در ادامه این رقابت ها سعید مرادی در وزن 90- کیلوگرم و جواد محجوب در وزن 100- کیلوگرم به مصاف حریفان خود خواهند رفت.


ویدیو مرتبط :
گرند مستر اِمین بوزتپِ و سی هینگ حسین ملایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قضاوت داور ایرانی در گرند اسلم پاریس


علی کاتبی داور تنیس ایران در مسابقات اوپن فرانسه قضاوت خواهد کرد.

ایسنا: علی کاتبی داور تنیس ایران در مسابقات اوپن فرانسه قضاوت خواهد کرد.

به گزارش فدراسیون تنیس، علی کاتبی داور نشان نقره ایران به دعوت فدراسیون جهانی تنیس (ITF) در مسابقات تنیس آزاد فرانسه که یکی از چهار گرند اسلم معتبر دنیا به حساب می آید قضاوت می کند.

این رقابت ها از فردا (۵ خرداد ماه) آغاز و به مدت یک هفته در پاریس پیگیری می شود. این در حالی است که کاتبی برای ۱۸ بار متوالی است که در مسابقات گرند اسلم به عنوان داور صندلی حضور دارد.

مسابقات تنیس آزاد فرانسه (رولند گاروس) از برجسته‌ترین مسابقات تنیس جهان و یکی از چهار رویداد بزرگ گرند اسلم (Grand slam) در جهان است که همه ساله در شهر پاریس برگزار می‌شود.

جایزه مسابقات تنیس آزاد فرانسه، در حدود ۱۵میلیون یورو است و تنیسورها در زمین های خاکی با یکدیگر به رقابت می پردازند.