ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حذف مظاهری با ناداوری/نماینده ایران به نشانه اعتراض رینگ را ترک کرد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

حذف مظاهری با ناداوری/نماینده ایران به نشانه اعتراض رینگ را ترک کرد

خبرگزاری فارس: بوکسور وزن 91- کیلوگرم تیم ملی ایران با شکست برابر حریف کوبایی از صعود به مرحله دوم مسابقات المپیک بازماند.

علی مظاهری بوکسور وزن 91- کیلوگرم تیم ملی ایران در نخستین بازی خود به مصاف "خوزه لاردوت گومز" بوکسور تیم ملی کوبا رفت که در راند اول با نتیجه 6 بر 4 حریف خود را شکست داد ولی در راند دوم داوران دو اخطار پیاپی به وی دادند و بلافاصله اخطاز سوم را نیز دریافت کرد تا به راحتی شکست را بپذیرد.

مظاهری که این ناداوری را باور نداشت به اعتراض رینگ را ترک کرد.

"خوزه لاردوت گومز" کوبایی 22 ساله قهرمان بوکس آماتور جوانان جهان در سال‌های 2008 و 2009 بوده و در المپیک نوجوانان سنگاپور هم حضور داشت. عنوان بهترین بوکسور آماتور کوبا در سال 2009 نیز در کارنامه وی دیده می‌شود./فارس


ویدیو مرتبط :
صحنه ناداوری بوکس علی مظاهری در المپیک 2012 لندن GEM SPORTS ترک زمین علی مظاهری به نشانه اعتراض

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش عصبی آمریکا به مواضع هسته ای ایران / نماینده آمریکا نشست شورای حکام را ترک کرد



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

واکنش عصبی آمریکا به مواضع هسته ای ایران / نماینده آمریکا نشست شورای حکام را ترک کرد

نماینده ایران در سخنان خود درباره بحران سوریه، رژیم صهیونیستی را به " نسل کشی" متهم کرده است. نمایندگان آمریکا، استرالیا و کانادا پس از پایان سخنان سلطانیه بار دیگر به نشست باز گشته اند.

" جوزف مکمانوس" نماینده جدید آمریکا در آژانس بین المللی انرژی هسته ای روز گذشته نشست شورای حکام را به دلیل اعتراض به سخنان علی اصغر سلطانیه نماینده ایران در آژانس، ترک کرد.

به گزارش عصر ایران به نقل از رویترز، دیپلمات های غربی اعلام کردند مکمانوس به همراه نماینده دولت های استرالیا و کانادا نشست پشت درهای بسته را به دلیل اعتراض به سخنان سلطانیه درباره اسراییل ترک کردند.

بر اساس این گزارش ظاهرا نماینده ایران در سخنان خود درباره بحران سوریه ، رژیم صهیونیستی را به " نسل کشی" متهم کرده است.

نمایندگان آمریکا ، استرالیا و کانادا پس از پایان سخنان سلطانیه بار دیگر به نشست باز گشته اند ، اقدامی که از نظر رویترز امری معمول در نشست های این نهاد بین المللی به نظر نمی رسد.

نماینده آمریکا در آژانس بین المللی انرژی هسته ای همچنین روز گذشته در اظهاراتی با متهم کردن ایران به عدم همکاری با آژانس برای رفع موارد ابهامی و نگرانی های این نهاد بین المللی از ماهیت برنامه های هسته ای این کشور، از ایران خواست  تا بدون فوت وقت و مقاومت خواست های آژانس را در راستای شفاف سازی برنامه های هسته ای اش برآورده کند.

نماینده جدید آمریکا در آژانس در ادامه مدعی شد که ایران نتوانسته است ابهامات جامعه جهانی درباره برنامه های هسته ای خود را رفع کند.

علی رغم اتهامات تکراری آمریکا و اسراییل درباره اهداف غیر صلح آمیز برنامه هسته ای ایران، آژانس بین المللی انرژی هسته ای که مرجع اصلی و صلاحیت دار قضاوت درباره برنامه هسته ای کشورها است تا کنون هیچ گزارشی دال بر انحراف فعالیت های ایران از اهداف صلح آمیز ارایه نکرده است./عصرایران