ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حذف سه بدمینتون‌باز ایرانی در قزاقستان


در ادامه مسابقات بین‌المللی بدمینتون قزاقستان ثریا آقایی، بدمینتون‌باز جوان ایران با پیروزی برابر حریف قدرتمندی از روسیه به دور بعد راه یافت.

خبرگزاری ایسنا: ثریا آقایی در دور دوم مسابقات بین‌المللی بدمینتون قزاقستان امروز به مصاف حریف قدرتمندی از روسیه رفت و توانست او را با نتیجه 2 بر یک (16-21، 21-18 و 14-21) شکست داده و راهی دور بعد این رقابت‌ها شود.

نگین امیری‌پور نیز در رقابت‌های یک نفره بانوان با حریفی از قزاقستان دیدار داشت که این بازی را با نتیجه 2 بر صفر واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

همچنین در قسمت یک نفره مردان، فرزین خانجانی در مصاف با بدمینتون‌بازی از ترکیه بازی را با نتیجه 2 بر صفر واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.

سروش اسکندری، دیگر بدمینتون‌باز ایران نیز در مصاف با حریفی از بلژیک این بازی را با نتیجه 2 بر صفر واگذار کرد و حذف شد.

مسابقات بین‌المللی بدمینتون قزاقستان در روزهای 17 تا 22 تیر در قزاقستان برگزار می‌شود.


ویدیو مرتبط :
پسرک بدمینتون باز....!!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شبکه‌ های ایرانی باز هم حذف شدند


پخش برنامه‌های شبکه انگلیسی زبان پرس‌تی‌وی از ماهواره‌های هاتبرد، یوتل‌ست و اینتل‌ست و پخش شبکه‌های اسپانیایی زبان هیسپان و شبکه عربی العالم هم از ماهواره یوتل‌ست متوقف شد.

پایگاه خبری العالم: پخش برنامه‌های شبکه انگلیسی زبان پرس‌تی‌وی از ماهواره‌های هاتبرد، یوتل‌ست و اینتل‌ست و پخش شبکه‌های اسپانیایی زبان هیسپان و شبکه عربی العالم هم از ماهواره یوتل‌ست متوقف شد.

 اخیرا مسؤولان اینتل‌ست اذعان کرده بودند که دولت آمریکا به این شرکت توصیه کرده مجوز پخش شبکه‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را تمدید نکند.

بر اساس این گزارش، پخش برنامه‌های شبکه انگلیسی زبان پرس‌تی‌وی از ماهواره‌های هاتبرد، یوتل‌ست و اینتل‌ست و پخش شبکه‌های اسپانیایی زبان هیسپان و شبکه عربی العالم هم از ماهواره یوتل‌ست متوقف شده است.

پیش از این نیز شرکت خدامات ماهواره‌ای یوتل‌ست و چند شرکت‌ ماهواره‌ای دیگر در اقدامی مشابه و تحت فشار لابی صهیونیستی پخش ماهواره‌ای شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی ایران را متوقف کرده بودند. این اقدامات به صورت مستقیم و آشکار تحت فشار لابی صهیونیستی در آمریکا و کشورهای غربی صورت گرفته است.

منابع آگاه اعلام کرده‌اند که «اداره نظارت بر دارایی‌های خارجی» آمریکا، وابسته به وزارت خزانه‌داری این کشور که ریاست آن را یک یهودی اشکنازی به نام «آدارم اس‌زوبین» بر عهده دارد، عامل اصلی فشار بر شرکت ماهواره‌ای اینتل‌ست است.

العالم، پرس تی‌وی و دیگر شبکه‌های ایرانی از ژانویه 2012 (دی ماه 1390) با موج بی‌سابقه‌ای از حملات دولت‌ها و شرکت‌های ماهواره‌ای اروپایی روبرو شده‌اند و پخش این شبکه‌ها در شماری از کشورهای غربی از جمله انگلیس، فرانسه، آلمان و اسپانیا متوقف شده است.

رئیس اسرائیلی-فرانسوی شرکت ماهواره‌ای یوتل‌ست با ارسال نامه‌هایی به چندین شرکت ماهواره‌ای به آنها توصیه کرده همکاری با شبکه‌های ایران را متوقف کنند.

این اقدام درحالی صورت گرفته که بسیاری از فعالان رسانه‌ای کشورهای مختلف، توقف پخش شبکه‌های ایرانی را هجمه‌ای علیه آزادی بیان توصیف کرده‌اند؛ هجمه‌ای که توسط دولت‌هایی صورت گرفته که مدعی حمایت از آزادی بیان و اندیشه و دموکراسی هستند.