ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حذف روزبهانی و بسته شدن پرونده بوکس ایران در المپیک



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

حذف روزبهانی و بسته شدن پرونده بوکس ایران در المپیک

بوکسور وزن 81 - کیلوگرم تیم ملی ایران با شکست مقابل حریف قزاقستانی از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند.

احسان روزبهانی بوکسور تیم ملی ایران در وزن 81-کیلوگرم در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف "آدیلبک نیازمبیتوف" بوکسور تیم ملی قزاقستان رفت. روزبهانی در راند اول با نتیجه 4 بر3 بازی را واگذار کرد و در راند دوم نیز با نتیجه 5بر4 مغلوب شد.

وی در راند سوم نیز 4 بر 3 شکست خورد و در مجموع 13 بر 10مغلوب شد و به کار خود پایان داد.

روزبهانی در نخستین بازی خود به مصاف "واله رامانروی" که در مجموع با نتیجه 12 بر 10 به برتری رسید و به دور دوم صعود کرد.

وی در دومین بازی خود به مصاف "بهرام مظفر" بوکسور تیم ملی ترکیه رفت که در پایان با نتیجه 18 بر 12 پیروز شد تا به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند./ورزش3


ویدیو مرتبط :
احسان روزبهانی - بوکس المپیک 2012 لندن - دور اول

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حذف نماینده بوکس ایران از المپیک


خرین نماینده بوکس ایران در سی‌امین دوره بازیهای المپیک در شرایطی بامداد امروز برابر حریفی از قزاقستان روی رینگ رفت که با شکست برابر این حریف قزاق شانس رسیدن به مدال برنز المپیک را از دست داد.

خبرگزاری مهر: آخرین نماینده بوکس ایران در سی‌امین دوره بازیهای المپیک در شرایطی بامداد امروز برابر حریفی از قزاقستان روی رینگ رفت که با شکست برابر این حریف قزاق شانس رسیدن به مدال برنز المپیک را از دست داد تا پرونده بوکس ایران در این دوره از بازیها بسته شود.

رقابتهای بوکس سی امین دوره بازیهای المپیک بامداد امروز پنجشنبه در سالن اکسل با برگزاری دیدار احسان روزبهانی و "عادل بیک نیازین" از قزاقستان در وزن 81 کیلوگرم پیگیری شد که طی آن نماینده کشورمان پس از سه راند مبارزه نتیجه را 10 بر 13 به حریف خود واگذار کرد و از دور رقابتها کنار رفت.

روزبهانی در شرایطی از دور رقابتها کنار رفت که رقابتهای بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و سه پیروزی کسب کرده بود. ب

بوکس ایران با علی مظاهری، امین قاسمی پور، مهدی طلوتی و احسان روزبهانی در این دوره از بازیهای المپیک شرکت کرده بود که بدون کسب مدال اما با نتایجی قابل قبول به کار خود پایان داد.