ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حذف تیم ملی فوتبال بانوان از انتخابی المپیک


تیم ملی فوتبال بانوان با شکست برابر چین تایپه از صعود به دور دوم مسابقات انتخابی المپیک بازماند.

ایسنا: تیم ملی فوتبال بانوان ایران در دومین و آخرین دیدار خود درگروه Cمسابقات انتخابی المپیک به مصاف چین تایپه رفت.

این دو تیم پیش از این بازی موفق شده بودند تیم لائوس را شکست دهند و تیم ایران به دلیل گل زده بیشتر در صدر جدول قرار داشت و با کسب یک تساوی هم می‌توانست راهی دور بعد شود.

دراین دیدار تیم چین تایپه در نیمه اول موفق شد یک گل به ثمر برساند و تلاش تیم ایران در نیمه دوم هم نتیجه نداد و بازی با همان تک گل به نفع چین تایپه به پایان رسید تا این چین تایپه باشد که به مرحله بعدی صعود می‌کند.

مریم یکتایی ، زهرا قنبری ، طنین نراقی ،هلاله عبدالهی ، ملیکا متولی ، فاطمه رحمتی ، شبنم بهشت، پریا نوروزی ،کویستان خسروی ، فرشته کریمی و فاطمه ارژنگی 11 بازیکن تیم ملی در این مسابقه بودند.

مهناز امیر شقاقی سرمربی گری تیم ملی را دراین مسابقات برعهده داشت.

جدول پایانی رده بندی گروه C‌ این رقابت‌ها:

1-چین تایپه 6 امتیاز

2-ایران 3 امتیاز

3-لائوس بدون امتیاز 


ویدیو مرتبط :
گزارش از نحوه ی انتخابی تیم ملی بانوان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تشکر فدراسیون فوتبال از تیم امید بابت حذف از انتخابی المپیک!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

فدراسیون فوتبال پس از حذف این تیم از رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۱۶ ریو با صدور اطلاعیه‌ای از زحمات کادر مدیریتی، سرپرستی، فنی و بازیکنان تیم ملی تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
بدون شک در طول یکسال اخیر زحمات زیادی از سوی کادر مدیریتی، سرپرستی، فنی و بازیکنان تیم ملی امید برای سربلندی این تیم در مسابقات قهرمانی زیر 23سال آسیا و در راه کسب جواز حضور در المپیک 2016 کشیده شد، که عملکرد ملی پوشان در بازی‌های هر دو مرحله انتخابی المپیک و بخصوص نمایش و جنگندگی آنها در دیدار مقابل تیم ملی ژاپن نمایانگر این حقیقت است.


در همین راستا فدراسیون فوتبال در طول یکسال اخیر همانند دیگر تیم های ملی خود، حمایت لازم از این تیم را انجام داد. ضمن اینکه کلیه اعضای این تیم اعم از کادر مدیریتی، سرپرستی، فنی و بازیکنان تیم ملی نهایت تلاش خود را چه در تمرینات و چه در مسابقات از خود نشان دادند.
تلاش، کوشش و عملکرد بازیکنان و کادر فنی نوید پشتوانه سازی قوی برای آینده فوتبال کشور را می دهد و همه زحمات دست اندرکاران این تیم باعث می شود که ملی پوشان امید برای مسابقات جام جهانی 2018 روسیه از تجربه و سازماندهی تیمی بالایی برخوردار باشند.
فدراسیون فوتبال از زحمات کادر مدیریتی، سرپرستی، فنی و بازیکنان تیم ملی امید و خانواده آنها نهایت تقدیر و تشکر را دارد.

 

اخبار ورزشی - فارس