ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حدادی‌فر: باید به کی‌روش زمان بدهند


هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: کی‌روش مربی خوبی در سطح جهان است و در حال حاضر صلاح نیست سرمربی تیم ملی را تغییر دهیم. او به جوانان بها داده و خوب کار کرده است.

خبرگزاری ایسنا: قاسم حدادی‌فر هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن، اظهار کرد: بازی نسبتا بدی برگزار نشد و شاید شرایط زمین اجازه نداد بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. پرسپولیس هم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشت ولی ما توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی با اشاره به این که تیم فوتبال ذوب‌آهن اردوهای سختی را پشت سر گذاشته است، افزود: امیدوارم بازی بعدی نیز برنده ما باشیم. شرایط بازی مثل قبل از تعطیلات نبود، اما به خاطر انسجام تیمی، ذوب‌آهن خوب بازی کرد. به هر حال 50 روز لیگ تعطیل بود و با این شرایط از لحاظ تیمی عملکرد خوبی داشتیم.

هافبک تیم ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که آیا شما موافق ادامه همکاری کی‌روش در تیم ملی هستید یا خیر، خاطرنشان‌ کرد: همیشه گفته بودم کی‌روش مربی خوبی در سطح جهان است و در حال حاضر صلاح نیست سرمربی تیم ملی را تغییر دهیم. او به جوانان بها داده و خوب کار کرده است. اگر به کی‌روش زمان بدهند قطعا به فوتبال ما کمک می‌کنند و موافق بعضی از انتقادها نیستم و امیدوارم که به او فرصت دهیم تا در 4 سال آینده تیم ملی با جوانان در جام جهانی حضور داشته باشد.


ویدیو مرتبط :
احسان حدادی بالاخره مربی دار شد/کنایه حدادی به کی روش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حدادی‌فر: امیدوارم به کی‌روش زمان بدهند


بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: با توجه به تعطیلی 50 روزه لیگ ما به لحاظ انسجام تیمی خوب بودیم و سه امتیاز بازی را کسب کردیم.

خبرگزاری فارس: قاسم حدادی‌فر پس از شکست تیم پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: بازی نسبتا بدی برگزار نشد. شاید شرایط زمین اجازه نداد بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. پرسپولیس هم بازی پایاپای انجام داد اما ما توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی در ادامه افزود: اردوهای سختی را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم بازی بعدی نیز برنده ما باشیم. شرایط بازی مثل قبل از تعطیلات نبود اما از لحاظ انسجام تیمی ما خوب بودیم. به هر حال 50 روز لیگ تعطیل بود اما با این شرایط ما از لحاظ تیمی عملکرد خوبی داشتیم.

بازیکن تیم ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که آیا شما موافق ادامه همکاری کی‌روش در تیم ملی هستید یا خیر؟ خاطرنشان کرد: همیشه گفته بودم کی‌روش مربی خوبی در سطح جهان است و در حال حاضر صلاح نیست سرمربی تیم ملی را تغییر دهیم. او به جوان‌ها بها داده و خوب کار کرده است. اگر به کی‌روش زمان بدهند قطعا به فوتبال ما کمک می‌کنند و موافق بعضی از انتقادها نیستم و امیدوارم که به او فرصت دهیم تا در 4 سال آینده تیم ملی با جوان‌ها در جام جهانی حضور داشته باشد.