ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حجی‌زواره راهی نیمه نهایی شد


ملی‌پوش ۷۴- کیلوگرم تیم تکواندو دردومین مبارزه خود از سد حریفی از هند گذشت.

خبرگزاری تسنیم: مسعود حجی زواره در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف جاستوانت از هندوستان رفت و موفق شد با نتیجه  8 بر صفر به پیروزی برسد. او در اولین مبارزه‌اش نیز توانسته بود با نتیجه 6 بر صفر مقابل تان تام دون از ویتنام را شکست دهد.

حجی‌زواره با این پیروزی راهی مرحله نیمه نهایی و مدال برنزش قطعی شد.


ویدیو مرتبط :
مبارزه مسعود حجی زواره و روسیه (نیمه نهایی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حجی زواره به نیمه نهایی گرندپری رفت


با آغاز مسابقات فینال گرندپری در سال 2015، مسعود حجی زواره به عنوان اولین نماینده کشورمان با شکست نماینده انگلیس راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

خبرگزاری فارس: با آغاز مسابقات فینال گرندپری در سال 2015، مسعود حجی زواره به عنوان اولین نماینده کشورمان با شکست نماینده انگلیس راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، نخستین روز از مسابقات فینال گرندپری 2015، از ساعت 10 صبح به وقت محلی در سالن «سالادوآرماس» شهر «مکزیکوسیتی» مکزیک آغاز شده است و مبارزات تکواندوکاران اوزان 49- و 67- کیلوگرم زنان و 58- و 80- کیلوگرم مردان در حال پیگیری است.

مسعود حجی زواره، تکواندوکار وزن 80- کیلوگرم کشورمان، که بعنوان اولین نماینده ایران برروی شیاپ چانگ رفت. در نخستین گام این رقابتها رو در روی «دامون سانسوم» از انگلیس نایب قهرمان جهان 2015، قرار گرفت و با نتیجه 6 بر 5 (راند طلایی) به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

حجی زواره در ادامه باید با «آرون کوک» از مولداوی، نفر دوم رنکینگ المپیک، دارنده مدال برنز جهان در سال 2015، قهرمان اروپا در سال‌ 2010، 2012 و 2014، دارنده یک مدال طلا، دو نقره و یک برنز گرندپری در سال 2013، 2014 و 2015 قرار بگیرد. در آن سوی جدول نیز «لوتالو محمد» از انگلیس موفق به شکست «طاهیر گولیک» از آلمان شد و «البرت گائون» از روسیه از سد «رنه لیزاگارا» از مکزیک گذشت.

در وزن 49- کیلوگرم زنان، چین، تایلند، فرانسه و مکزیک به جمع 4 تکواندوکار راه یافتند.

مبارزه فرزان عاشورزاده در وزن 58- کیلوگرم از مرحله مقدماتی از ساعت 22:30 (13 به وقت محلی) آغاز می شود و رقابتهای نیمه نهایی وزن 80- کیلوگرم از ساعت یک بامداد روز یکشنبه (15 آذرماه) پیگیری خواهد شد.

در این رقابتها که 8 تکواندوکار برتر رنکینگ المپیک مجاز به حضور هستند، 64 تکواندوکار زن و مرد از 28 کشور رقابت های خود را پیگیری می کنند و در پایان این مسابقات، نفرات اول تا ششم سهمیه المپیک ریودوژانیرو 2016 را بدست می‌آورند.

مسابقات فینال گرندپری G8 است و به نفر اول هر وزن 80 امتیاز، نفر دوم 48 امتیاز و نفر سوم 28.8 امتیاز در راستای افزایش امتیازات رنکینگ برای کسب سهمیه ریو 2016 تعلق خواهد گرفت. در این مسابقات یک مدال برنز توزیع می شود و بازندگان مرحله نیمه نهایی برای کسب مدال برنز به مصاف هم خواهند رفت.