ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حجازی: گریه من به خاطر نبودن پدرم بود



 

عزیزمحمدی در پاسخ به علی کریمی: در کاری که به او مربوط نیست دخالت نکند

 

خیلی دوست داشتم که پدرم زنده بود و این مسابقه را از نزدیک تماشا می‌کرد و می‌دید که استقلال چگونه پرسپولیس را شکست داد.

آتیلا حجازی مربی استقلال بعد از پیروزی قاطع این تیم مقابل پرسپولیس در حالی که در ورزشگاه قدم می‌زد سرش را پایین انداخته بود و گریه می‌کرد. حجازی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گل در مورد گریه کردنش می‌گوید:« بعد از پایان مسابقه دلم گرفته بود و گریه من به خاطر نبودن پدرم بود. خیلی دوست داشتم که پدرم زنده بود و این مسابقه را از نزدیک تماشا می‌کرد و می‌دید که استقلال چگونه پرسپولیس را شکست داد.»

حجازی در مورد بازی حرف‌هایش را اینگونه ادامه می‌دهد:« به نظر من این دربی کیفیت چندان خوبی نداشت چون به خاطر حذبی بودن مسابقه یک تیم باید کنار می‌رفت و همین موضوع در کیفیت بازی تأثیر منفی گذاشت. البته شرایط در وقت اضافه تغییر کرد و ما به آنچه که می‌خواستیم رسیدیم.»

حجازی تأکید می‌کند:« ما از قبل می‌دانستیم که برنده این بازی خواهیم بود چون کفه ترازو به سمت استقلال سنگین‌تر بود. وقتی بازی مساوی بود نگرانی‌هایی وجود داشت ولی ما اطمینان داشتیم که می‌توانیم پرسپولیس را ببریم.»

آتیلا در مورد غیبت چند بازیکن پرسپولیس تأکید می‌کند:« به هر حال این موضوع بی‌تأثیر نبود و ما توانستیم از آن استفاده کنیم. استقلال دراین دیدار نشان داد که مستحق برد بود.» از حجازی در مورد بهترین بازیکن زمین سوال می‌کنیم که او می‌گوید:« از نظر من همه بازیکنان استقلال خوب کار کردند. مجتبی جباری دو گل، پژمان منتظری در خط دفاع خوب بازی کرد و فرهاد مجیدی هم خیلی تلاش کرد. به نظر من همه بازیکنان خوب بودند.»


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // شقایق فراهانی : به خاطر پدرم استقلالیم‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آتیلا حجازی: خواستند پدرم را محو کنند اما نشد


امسال اولین سال بدون ناصر حجازی است. مردی بزرگ تر از فوتبال ایران، بالاتر از استانداردها و بیشتر از ظرفیت ها.