ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حجازی: نکونام حق داشت اسم پدرم را بیاورد


پس از آنکه جواد نکونام در اختلافش با قلعه نویی پای مرحوم ناصر حجازی را میان کشید.با آتیلا حجازی در این مورد صحبت کردیم.

ورزش سه: پس از آنکه جواد نکونام در اختلافش با قلعه نویی پای مرحوم ناصر حجازی را میان کشید.با آتیلا حجازی در این مورد صحبت کردیم.

او در این مورد به خبرنگار "ورزش سه" گفت:« به هر حال پدر من سمبل رک گویی  در فوتبال بود و قطعا نکونام هم برای همین از پدر من یاد کرده است.»

حجازی در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد اختلافات ناصر حجازی با قلعه نویی باعث شده که نکونام از نام او با برنامه استفاده کند ، ادامه داد.« والا نمیدانم! اما برداشت خودم این است که چون پدرم بزرگ استقلال بوده از او نام برده.شاید اگر نکونام در پرسپولیس هم بود از یکی از بزرگان این تیم نام می برد .»

آتیلا که دوست ندارد در  دامن زدن به این اختلافات نقشی داشته باشد. در این اختلاف گفت:« اگر از پدرم در این مورد سوال می شد او حتما درست ترین اظهار نظر را داشت و طرف حق را در این مورد می گرفت.اما من ترجیح می دهم که در مورد اختلافی که به من مربوط نمی شود صحبت نکنم.»

آتیلا حجازی فکر می کند که حواشی در فوتبال ایران بیشتر از حد معمول است، او در این مورد می گوید:« به نظر من ایران اصلا فوتبالی ندارد.برای همین هم  اینقدر حواشی برای همه جذابیت دارد.در اروپا هم حواشی وجود دارد اما در کشور ما حاشیه خیلی پر رنگ تر است.به هر حال باید خیلی چیزها  در فوتبال روشن شود و مشخص شود که به هر حال در این  اختلاف چه کسی حق دارد و چه کسی دروغ می گوید. من که معتقدم در کل روشن شدن این مسایل به نفع استقلال است.


ویدیو مرتبط :
بیاد اسطوره ( آتیلا حجازی پسر ناصر حجازی )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آتیلا حجازی: خواستند پدرم را محو کنند اما نشد


امسال اولین سال بدون ناصر حجازی است. مردی بزرگ تر از فوتبال ایران، بالاتر از استانداردها و بیشتر از ظرفیت ها.