ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حال مجتبی محرمی خوب است


یکی از نزدیکان مجتبی محرمی می‌گوید حال کاپیتان سابق پرسپولیس خوب است. او از یک‌شنبه شب به دلیل فشار بالا در بیمارستان بستری شده است.

خبرگزاری ایسنا: یکی از نزدیکان مجتبی محرمی درباره آخرین وضعیت او اظهار کرد: حال مجتبی خوب است و در حال حاضر با تشخیص پزشک و برای اطمینان بیشتر در ICU بیمارستان بستری است.

وی افزود: او شب گذشته به دلیل فشار شدید بالا به بیمارستان منتقل و بستری شد.

او در پاسخ به این سوال که آیا قرار است عمل جراحی روی قلب محرمی صورت بگیرد یا خیر؟ گفت: تا این لحظه پزشک او تشخیص چنین کاری را نداده است. آقای محرمی به هوش است و حال خوبی دارد. البته قرار بود آنژیو انجام دهند که فعلا این کار هم انجام نمی‌شود.


ویدیو مرتبط :
مجتبی محرمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حال مجتبی محرمی خوب نیست


بیمارستان میمنت، بخش 2، اتاق 213. روی یکی از دو تخت این اتاق یکی از محبوب ترین ستاره های فوتبال ایران در دهه 1360 خوابیده است. دو روز پیش در سکوت خبری بستری شد تا دوره درمانش را بگذارند.

 
 
 
 
  روزنامه تماشا: بیمارستان میمنت، بخش 2، اتاق 213. روی یکی از دو تخت این اتاق یکی از محبوب ترین ستاره های فوتبال ایران در دهه 1360 خوابیده است. دو روز پیش در سکوت خبری بستری شد تا دوره درمانش را بگذارند.

مجتبی محرمی با مشکلات قدیمی درگیر است و این بار خودش آمده تا درمان شود. از در ورودی بیمارستان که عبور کردیم و سراغ مجتبی محرمی را گرفتیم، نگهبان لبخند آشنایی زد و گفت: «دیشب حالش خیلی بد شده بوداما خدا رو شکر بهتر شده.»

تمام پرسنل بیمارستان میمنت نگران او هستند و بیرون از بیمارستان حتی کسی نمی داند او بستری شده. سرپرستار بخش 2 که ما را به سمت اتاق محرمی هدایت می کرد، پرسید: «اگه قراره از طرف فدراسیون فوتبال کسی برای ملاقات بیاد، به ما خبر بدین!» اما خبری نیست. نه مدیری از فدراسیون فوتبال به ملاقات او می آید، نه کسی از رفقای قدیمی که حالا هر یک از آنها سرمربی تیمی در لیگ برتر شده اند و او تنها مانده است.

ملاقات کنندگان بیمار تخت بغلی به سختی محرمی را می شناسند. به اتاق که می آیند گنگ و مبهم نگاهش می کنند. بعد آرام و درگوشی از هم می پرسند تا یادشان بیاید او را کجا دیده اند؟ چهره محرمی به قدری تکیده شده که دیگر سخت بتوان او را شناخت. به قدری شکسته و بیمار شده که حتی سعید زارعیان دلش نمی آید دوربین عکاسی را از کیف دربیاورد.

جا خورده ایم. لباس بیمارستان بر تن شماره هشت یاغی زار می زند. آخرین باری که به دفتر تماشا آمده بود، حال خوبی نداشت اما حالا وضعش با آن روز هم قابل مقایسه نیست. به سختی حرف می زند و تنها با اشاره به همه می فهماند که چه می خواهد. سخت از روی سخت بلند می شود. آن یک باری هم که از روی تخت بلندشدو به دستشویی رفت، با صورت خونی برگشت. در دستشویی سرش گیج رفته بود و به زمین خورده بود.

سعید زارعیان آرام صورت خونین محرمی را پاک کرد. دیگر حتی ملاقات کنندگان تخت بغلی هم قید عیادت از بیمارشان را زده اند. آنها هم نگران محرمی شده اند. سرپرستار دوباره به اتاق می آیدو خواهش می کند که محرمی ناهارش را بخورد. با اینکه ناهار عدس پلو است اما کنارش برای محرمی جوجه کباب گذاشته اند. فهمیده اند جوجه کباب دوست داردو اینطور می خواهند راضی اش کنند غذا بخورد.

اما مجتبی حتی اشتهایش را هم از دست داده است. صبحانه اش را هم نخورده و حالا چند تکه جوجه را به دهانش می گذارد. یکی دو تکه جوجه کباب که می خورد خسته می شود. با نگاهش تشکر می کند که به عیادتش رفته ایم و دوباره می خوابد. با سعید زارعیان برمی گردیم. بدون هیچ عکس و تصویری. بگذار مردم او را با آن چهره بشاش و شوخ به یاد بیاورند.