ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حالت تهوع بسیار شدید بازیکنان پرسپولیس در اهواز



اخبار,اخبار ورزشی,پرسپولیس

دکتر حقیقت در خصوص شرایط بازیکنان بعد از بازی استقلال اظهار داشت: «خدا را شکر در بازی مقابل استقلال خوزستان در اهواز مصدومیت خاصی برای بازیکنان اتفاق نیفتاد اما بعد از بازی یکی، دو بازیکن ما به خاطر گرمای شدید هوا و فشاری که به آنها وارد شده بود دچار حالت تهوع بسیار شدیدی شدند که البته اکنون حال شان خوب است.»

 

وی ادامه داد: «این مساله در خصوص بقیه بازیکنان هم اتفاق افتاد و فکر می کنم کمیته برگزارکننده مسابقات بهتر بود این بازی را با دو ساعت تاخیر برگزار می کرد تا کمی هوا خنک شود مثل بازی سپاهان و ذوب آهن.»

 

دکتر حقیقت در خصوص آخرین وضعیت مهرداد کفشگری اظهار داشت: «ما از کفشگری قبل از رفتن به اهواز یک MRI گرفتیم که وضعیتش نرمال بود. البته به خاطر درد زیادی که داشت او را به اهواز نبردیم ولی در هر صورت من بعد از آمدن به تهران هنوز او را ندیده ام. قرار است کفشگری امروز به تمرین بیاید تا بعد از معاینه او در خصوص آسیب دیدگی اش نظرم را اعلام کنم.»

اخبارورزشی - کاپ


ویدیو مرتبط :
مصاحبه بازیکنان پرسپولیس درباره بازی با استقلال اهواز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقاد شدید دایی از شروط وزارت ورزش برای قرارداد بازیکنان پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - دایی: شروط وزارت ورزش مثل عقد قرارداد ترکمنچای است

مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: تعیین نوع قرارداد بازیکنان سرخپوش پایتخت از سوی وزارت ورزش و امور جوانان همچون عقد قرارداد ترکمنچای است.

 محمد دایی اظهار داشت: شروطی که وزارت ورزش و امور جوانان برای تزریق 2 میلیارد تومان به باشگاه پرسپولیس قید کرده است همچون عقد قرارداد ترکمنچای است و من به طور قطع تاکید می‌کنم که باشگاه پرسپولیس در این فصل در زمره سه تیمی بود که در لیگ برتر سیزدهم فوتبال ایران پایین‌ترین ارقام قرارداد را داشتند.
 
مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران تصریح کرد: این جدول قراردادهای بازیکنان پرسپولیس که منتشر شده ابتدا باید بررسی کرد که چه کسی می‌تواند این موضوع را رسانه‌ای کند زیرا اگر حقیقت هم داشته باشد نباید این موارد را از درون یک خانواده به بیرون منعکس کرد.

وی افزود: من تنها در این فصل 90 میلیون تومان دریافت کرده‌ام و نمی‌دانم این موضوع 40 درصدی که در برخی رسانه‌ها عنوان می‌شود از کجا به قرارداد من اضافه شده زیرا به هیچ وجه چنین موردی وجود ندارد و کذب محض است.
 
دایی اشاره کرد: بازیکنان پرسپولیس تاکنون به خاطر هواداران پرشور این باشگاه و علی دایی از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند و باید اضافه کنم که اگر علی دایی سرمربی سرخپوشان پایتخت نبود هیچ کس دیگری به جای وی نمی‌توانست این امتیازات را نیز کسب کند.
اخبار ورزشی - باشگاه خبرنگاران