ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حاشیه های سفر پرسپولیس به دبی



سایت گل - سفر سرخپوشان به دبی با حاشیه هایی همراه بود که برخی از این حاشیه ها را در زیر می خوانید:هواپیمای حامل کاروان پرسپولیس در هنگام برخورد با جبهه هوای گرم در خلیج فارس، دچار لغزش های شدیدی شد و تا حدی موجب ترس و دلهره مسافران شده بود.

 

مازیار زارع که به دلیل داشتن اقامت امارات برای او ویزا تهیه نشده بود با ورود به فرودگاه متوجه شد که 10 روز از مهلت اقامت او گذشته است و بایستی برای او ویزا تهیه می شد. جلال ابراهیمی نماینده باشگاه پرسپولیس، در فرودگاه پیگیری کار های او بود. محمد مهدی الهایی نیز به دلیل تسلط به زبان عربی در کنار مازیار زارع ماند.

هوای شهر دبی ابری و با نم نم باران همراه بود که البته این نوع هوا را به ندرت می توان در این شهر شاهد بود. تمرین امروز که قرار بود ساعت 11 به وقت محلی انجام شود با یک ساعت تاخیر انجام می شود. علت این تاخیر همزمانی ورود سرخ پوشان به باشگاه ایرانیان با خروج تیم فوتبال مس کرمان از آنجا برای رفتن به فرودگاه بود.

باشگاه الاهلی تجهیزات و کلینیک خود را در اختیار تیم پرسپولیس قرار داده است. دکتر زرینه نیز به همراه وحید هاشمیان برای پیگیری فیزیوتراپی او، مشتری دائم آنجا هستند. شرکت برگزار کننده تورنمنت بروشوری از هر تیم تهیه کرده که در بروشور پرسپولیس عکس وحید هاشمیان با لباس تیم بوخوم کار شده است.../سایت گل


ویدیو مرتبط :
بیا با هم بریم سفر دبی دبی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حاشیه دیدار تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت



 

ا

حاشیه دیدار تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت

 

ستقبال از پرسپولیس با پرتاب اشیا در آبادان ! اعضای تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در مسیر فرودگاه تا هتل محل اقامت خود در آبادان با پرتاب اشیا مواجه شدند.


این تیم روز گذشته برای بازی امشب مقابل صنعت نفت راهی آبادان شد.

به گزارش فارس، كاروان این تیم در بدو ورود به فرودگاه آبادان مورد استقبال قرار گرفت كه عمدتا از هواداران تیم صنعت نفت آبادان بودند و برای پرسپولیسی ها كری می خواندند و شعار "صنعت صدر جدول " سر می دادند.

در مسیر فرودگاه آبادان تا هتل كاروانسرای این شهر چندین اتومبیل و موتورسوار، اتوبوس سرخ پوشان را همراهی می كردند كه در بعضی مواقع مانع حركت اتوبوس می شدند؛ حتی اشیائی نیز به سمت اتوبوس پرتاب شد.
بازیكنان و مربیان این تیم پس از صرف شام بازی تیم های استیل آذین و استقلال را در لابی هتل تماشا كردند.

دیدار تیم های نفت آبادان و پرسپولیس امشب ساعت 21:45 در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می شود.../تابناک