ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حاشیه های دربی 10


ماموران نیروی انتظامی مانع از درگیری تماشاگران دو تیم در روبه روی جایگاه شدند.

خبرگزاری فارس: در حالی که کمتر از سه ساعت به دربی 79 باقی مانده است تماشاگران دو تیم روبه روی جایگاه با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند که نزدیک بود کار به درگیری فیزیکی بکشد. هنگامی که تماشاگران به سمت هم حمله کردند ماموران نیروی انتظامی از این کار ممانعت به عمل آورده و فضایی خالی بین طرفداران دو تیم را ایجاد کردند.

*تیم داوری مسابقه ساعت 15و 40 دقیق وارد ورزشگاه شد. حضور فریدون اصفهانیان و عسگری در کنار هم به هنگام ورود به ورزشگاه جالب بود.

* یکی از دوربین های تلویزیونی هنگامی که به سمت تماشاگران دو تیم رفت استقلالی ها عدد 4 و پرسپولیسی ها عدد 6 را نشان دادند.

* سازمان بسیج ورزشکاران از ساعت 15و 40 برنامه های دمام زنی و همچنین مداحی را برای تماشاگران دو تیم در نظر گرفت.

* قرار است در حاشیه دیدار استقلال و پرسپولیس از شهدای چواز تقدیر به عمل بیاید.

* رضا رویگری بازیگر مطرح یسنما و تلویزیون در اردوی پرسپولیس حاضر شد و با کادر فنی و بازیکنان این تیم خوش و بش کرد.


ویدیو مرتبط :
10 لحظه برتر از مادر دربی ها (دربی روهر)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

در حاشیه 10 دوره اخیر جشنواره فجر


پرویز پرستویی و بهرام رادان بازیگرانی بودند که در سومین دهه جشنواره فیلم فجر هر کدام دو سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد را دریافت کنند.