ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حاشیه‌های جشن رونمایی از پیراهن جدید پرسپولیس



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

حاشیه‌های جشن رونمایی از پیراهن جدید پرسپولیس
از غیبت ۲ عضو هیأت مدیره تا ناراحتی کفشگری/ شوخی‌های برانکو با خبرنگاران

مراسم رونمایی از پیراهن جدید تیم فوتبال پرسپولیس با حاشیه‌های جالبی همراه بود.

جشن رونمایی از پیراهن جدید تیم فوتبال پرسپولیس امروز با همت این باشگاه و با همکاری شرکت آل‌شپورت در هتل المپیک تهران برگزار شد.

در این مراسم علی‌اکبر طاهری، جعفر کاشانی، حسین عبدی، محمود خوردبین، برانکو ایوانکوویچ، مربیان تیم فوتبال پرسپولیس، بازیکنان، کادر پزشکی  و ماساژ و تعدادی از اصحاب رسانه حضور داشتند.

محسن افشانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان اجرای این مراسم را برعهده داشت.

همچنین برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس امروز بسیار سرحال بود و با خبرنگاران شوخی‌های جالبی می‌کرد.

در این مراسم که از ساعت 20 برگزار شد از پیراهن‌های اول، دوم و سوم پرسپولیس با رنگ‌های قرمز، سفید، مشکی و قرمز رونمایی شد.

این مراسم با تلاوت قرآن مجید و پخش سرود ملی کشورمان آغاز شد و سپس علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس طی سخنانی دلیل دیر برگزار شدن این مراسم را برای حاضرین شرح داد.

محمدرضا زادمهر و حمیدرضا گرشاسبی 2 عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس غایبان سرشناس این مراسم بود.

این مراسم البته با ناراحتی مهرداد کفشگری همراه بود چرا که این بازیکن که سابقه کاپیتانی در پرسپولیس را دارد طی صحبت‌هایی گلایه‌آمیز به محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت که چرا او به عنوان یکی از بازیکنان با سابقه پرسپولیس روی اسپیج حاضر نشده که خوردبین هم در این باره به بازیکن تیمش پاسخ داد.

محسن افشانی مجری مراسم با تاخیر به هتل المپیک رسید.

از نکات قابل توجه این مراسم برگزاری شکیل مراسم رونمایی بود به طوری که همانند تیم‌های اروپایی 6 بازیکن لباس‌های جدید پوشیده و به حضار معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس فردا و در ساعت 18:30 دقیقه در ورزشگاه به مصاف ملوان در چارچوب جام حذفی خواهد رفت.

 

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
حاشیه های جذاب از رونمایی پیراهن پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حاشیه های رونمایی از پیراهن پرسپولیس


مراسم رونمایی از پیراهن جدید پرسپولیس در غیاب رحیمی برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا:مراسم رونمایی از پیراهن باشگاه پرسپولیس در فصل93-94 با حضور کادر فنی بازیکنان و پیشکسوتان این تیم و همچنین جمعی از هنرمندان در هتل آزادی برگزار شد، نکته جالب این مراسم غیبت رحیمی و دیگر اعضای مدیریتی باشگاه بود که مشخص نبود به چه دلیلی به این مراسم نیامدند.

اکبر عبدی که به همراه هنرمندان دیگری مثل پژمان بازغی، بهنوش بختیاری، لاله اسکندری و اشکان خطیبی در این مراسم حضور یافته بود در صحبت های کوتاهی گفت: من اینجا یک نفوذی هستم بخشی از وجودم استقلالی است چرا که دخترم طرفدار این تیم است. اینکه پرسپولیسی باشم یا استقلالی به این بستگی دارد که در جمعی که هستم جمعیت بیشتر را پرسپولیسی‌ها تشکیل می دهند یا استقلالی ها که یک موقع سرم نریزند.

این پیشکسوت سینما و تلویزیون در ادامه گفت: من این موضوع شیش‌تایی ها را که هی تکرار می کنید متوجه نمی شوم. وقتی که یک مهمان را دعوت کرده‌اید دیگر نباید این خاطرات تلخ را یادش بیاورید. من به خاطر مرحوم دهداری این فوتبال را دوست دارم و علی دائی را دوست دارم چراکه همشهریم و فامیل دور من است در کل یاشاسین آذربایجان . چرا که تراکتورسازی هم برای خودش پرسپولیس است. من فکر می کردم در اینجا بازیکنان لباس هایشان را در می آورند و پیراهن جدید را می پوشند اما گفتند که اینطور نیست.

از دیگر نکات حاشیه ای این مراسم اعتراض حمید جاسمیان پیشکسوت پرسپولیس به نحوه هماهنگی این جشن بود. او در حالی که از برخی مسائل ناراحت بود هنگام خروج از سالن گفت: به جای اینکه بازیگر ها را به روی سن دعوت کنند باید بازیکنان پرسپولیس را برای رونمایی از پیراهن دعوت می کردند.

پیراهن های جدید پرسپولیس تولیدی شرکت ماکرون ایتالیا است که پیراهن باشگاه هایی مثل آستون ویلا و منچستر سیتی را تولید می کند.