ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حادثه عجیب در ورزش کشور؛ خطر مرگ از بیخ گوش یک ملی پوش گذشت



 

 

فدراسیون , تیم های ملی , قایقران

 

در فدراسیون پزشکی ورزشی اتفاقی عجیب افتاد که طی آن از یک ملی‌پوش قایقرانی ایستاده آزمایش خون گرفتند، و تاندون دستش پاره شد.

به نقل از خبرآنلاین، علی اوجاقی، پاروزن اردونشین کانو کانادایی با بدشانسی مصدوم شد. قایقران کرمانشاهی که 6 ماهی است در اردوی تیم ملی تمرین می کند، چهارشنبه در فدراسیون پزشکی، وقتی تست خون می دهد به خاطر افت قند خونش از هوش می رود.

اما همه چیزبه اینجا ختم نمی شود. او با گیج رفتن سرش، به قفسه آزمایشگاه می خورد که شیشه می شکند. شیشه هم رگ دستش را بریده بود و هم تاندون آن را پاره کرد. در این وضعیت او راهی بیمارستان و اتاق عمل می شود. حالا قایقران مصدوم شرایط بهتری دارد و از بیمارستان هم مرخص شده است.

اوجاقی در این باره توضیح داد: «من رفته بودم فدراسیون پزشکی برای تست پزشکی. ایستاده بودم و آزمایش خون می دادم که یک دفعه سرم گیج رفت و دیگر نفهمیدم چی شد. اما انگار سرم خورده بود به شیشه قفسه آزمایشگاه. رگ دست چپم بریده بود. تاندونش هم پاره شده بود.»

او به نظر خودش بدشانسی آورده: «حالا بهترم. در این شرایط باید فعلا استراحت کنم. البته استراحت فعال. تمریناتی را انجام می دهم تا آمادگی بدنم حفظ شود.»

الیاس اقلیمی مربی او هم با تایید حرف های شاگردش تصریح کرد: «علی یکی، دو هفته ای استراحت می کند. بعد از آن برای اینکه روی فرم بماند، تمرینات استقامتی، هوازی، دوچرخه را انجام می دهد. بعد از یک ماه هم تمریناتی را انجام می دهد تا کم کم روی دستش فشار بیشتر شود.»

محسن میلاد مدیر تیم های ملی آب های آرام از دوری سه ماهه این قایقران گفت: «در این شرایط او سه ماهی از تمرینات تخصصی و فشرده دور می ماند. اما نباید بدنش از آمادگی فاصله بگیرد، به همین خاطر به او برنامه داده می شود تا تمرینات هوازی و تمریناتی که به دستش فشار نمی آورد را انجام دهد تا بعد پزشکش مجوز تمرین تخصصی را به او بدهد.»


ویدیو مرتبط :
خطر از بیخ گوش مسافران گذشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خطر مرگ از بیخ گوش حمید استیلی گذشت/لطف خدا بود که زنده ماندم



اخبار,اخبارورزشی,حمید استیلی

 

 اخبار  ورزشی - خطر مرگ از بیخ گوش حمید استیلی گذشت/لطف خدا بود که زنده ماندم

  حمید استیلی نیمه شب دوشنبه از یک تصادف بسیار سنگین جان سالم به در برد.

به گزارش خبرورزشی؛این تصادف در جاده لواسان رخ می دهد و پس از آن به عل شدت جراحات، سرمربی راه آهن فوراً به بیمارستان دی تهران انتقال پیدا می کند و مورد مداوا قرار می گیرد. گویا برخورد شدید و شکستگی شیشه خودرو، عامل اصلی جراحات به وجود آمده در سروصورت حمید استیلی بود اما خوشبختانه بسته بودن کمربند سرنشینان از پیش آمدهای ناگوارتر جلوگیری کرد. حمیداستیلی پس از ترخیص از بیمارستان گفت: تا به حال چنین تجربه ای نداشتم. واقعاً تصادف وحشتناکی بود. هنوز باور ندارم که زنده ام. شک ندارم که لطف خدا و اهل بین بود که زنده ماندم.

  اخبار ورزشی - خبرورزشی