ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حاج صفی در تیم فرانکفورت


در حالی که طی روزهای گذشته شایعات زیادی درباره حضور احسان حاج صفی در بوندسلیگا به گوش می رسید گفته می شود مقصد این بازیکن تیم فرانکفورت در دسته اول آلمان باشد.

ورزش سه: در حالی که طی روزهای گذشته شایعات زیادی درباره حضور احسان حاج صفی در بوندسلیگا به گوش می رسید گفته می شود مقصد این بازیکن تیم فرانکفورت در دسته اول آلمان باشد.
 
پیش از این با توجه به پیشنهاد بوخوم آلمان، گفته میشد این بازیکن در فصل جدید لیگ آلمان پیراهن این تیم را بر تن خواهد کرد اما مقصد نهایی پیستون چپ سپاهان تیم اف وی اس فرانکفورت اعلام شد و حاج صفی به زودی بعد از پشت سر گذاشتن تست پزشکی پیراهن این تیم را بر تن خواهد کرد.

حاج صفی که در فصل گذشته نیز از لیگ انگلیس پیشنهاد داشت در این فصل با جدایی از جمع سپاهانی ها در آلمان حضور خواهد یافت تا دومین بازیکن این تیم بعد از نویدکیا باشد که تجربه حضور در فوتبال آلمان را پشت سر خواهد گذاشت.


ویدیو مرتبط :
گل به خودی حاج صفی برای فرانکفورت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی تیم فرانکفورت در حضور حاج صفی


تیم فوتبال فرانکفورت در حضور 67 دقیقه‌ای احسان حاج صفی با یک گل از سد دویسبورگ گذشت.

خبرگزاری ایسنا: در ادامه رقابت‌های بوندسلیگای 2 تیم فوتبال FSV فرانکفورت که احسان حاج صفی را در اختیار دارد در زمین دویسبورگ به مصاف این تیم رفت و در پایان با یک گل برابر میزبان خود به برتری رسید.

احسان حاج صفی که دومین بازی‌اش را برای فرانکفورت انجام می‌داد در این دیدار از ابتدا برای ترکیب ثابت تیمش به میدان رفت و در دقیقه 67 جای خود را به مائوریس بری داد.

تک گل یاران حاج صفی را مانوئل کنراد در دقیقه 32 به ثمر رساند.