ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حاج صفی آماده ترین بازیکن FSV +عکس


بازیکن ایرانی فرانکفورتی ها در اردوی زمستانی این تیم جزو آماده ترین نفرات بود.

ورزش سه: FSV فرانکفورت که در تعطیلات زمستانی برنامه فشرده ای برای آماده سازی خود برای نیم فصل دوم بوندس لیگا دو داشت 10 روز گذشته را در شهر بلک ترکیه پشت سر گذاشت و در این مدت سه بازی تدارکاتی با تیم های سرشناس انجام داد.

نکته جالب این که مثل نیم فصل نخست بوندس لیگا توماس اورال سرمربی فرانکفورت از احسان حاج صفی در تمام بازی های تدارکاتی اش به صورت ثابت سود برد و این بازیکن هم با عملکرد خوب تعریف و تمجید کادر فنی تیمش را رقم زد به خصوص در جدال با دنیپرو اوکراین. در شرایطی که کاروان FSV امروز ترکیه را به مقصد آلمان ترک می کند توماس اورال در آخرین روز اردوی تیمش تمرینات مفرح و نشاط آوری برای شاگردانش در نظر گرفت از جمله مسابقه درون تیمی تنیس فوتبال که این اقدام سرمربی تیم بازتاب وسیعی در سایت باشگاه داشت به خصوص حرکتی که احسان حاج صفی انجام داد و باعث برتری تیمش در این مسابقه شد.

سایت FSV با قراردادن تصویر قیچی برگردان حاج صفی نوشت: «بازیکن ایرانی همچون بازی های دوستانه در مسابقه تنیس فوتبال هم مهارت بالایی داشت تا جایی که با حرکت آکروباتیک و زیبای او تیم نارنجی توانست برنده تنیس فوتبال باشد».

حاج صفی آماده ترین بازیکن FSV +عکس

حاج صفی آماده ترین بازیکن FSV +عکس


ویدیو مرتبط :
گل حاج صفی از چهار نمای زیبا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حاج‌صفی در کنار مرتضی پاشایی (عکس)



اخبار ورزشی - حاج‌صفی در کنار مرتضی پاشایی (عکس)

رابطه بین فوتبالیست‌ها و هنرمندان همیشه جذابیت خاص خودش را داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، احسان حاج صفی، بازیکن ملی‌پوش سپاهان اصفهان با انتشار این عکس در صفحه شخصی‌اش نوشت: " ناهار در کنار خواننده خوب"

 

اخبار,اخبار ورزشی ,مرتضی پاشایی

 اخبار ورزشی - ورزش سه