ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حاجی به حالت قهر از دسترس خارج شد!!



حاجی به حالت قهر از دسترس خارج شد!!

علی فتح الله زاده پس از منتفی شدن انتقال مجیدی به شدت از دست سرمربی و معاون اجرایی باشگاهش شاکی است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

علی فتح الله زاده که تلاش بسیاری داشت تا بتواند به خواست هواداران، فرهاد مجیدی را در آخرین سال فوتبالی اش در مقام بازیکن به استقلال برگرداند اما امیر قلعه نویی با شرط بازوبند سبب شد تا شماره 7 قید بازگشت به تیم را بزند.

این اتفاق خشم علی فتح الله زاده را به همراه داشت و سبب شد تا او عصر یکشنبه با دلخوری شدید باشگاه استقلال را ترک کند. او پس از چند مصاحبه با این مضمون که قلعه نویی مانع بازگشت مجیدی به تیم شده است، دفتر باشگاه را ترک کرده و تلفن همراهش را هم خاموش تا هم قهر کرده باشد و هم مجالی داشته باشد برای استراحت!

این شاید اولین رودررویی مستقیم مدیر آبی هاست با قلعه نویی و معاون اجرایی تیم که این روزها دست راست سرمربی شده است. کسی که مجیدی فصل قبل هم حضور او کنار فتح الله زاده را بهانه جدایی اش اعلام کرد./خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
10.از دسترس خارج کردن درایو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حاجی مایلی قطار راه‌آهن را در ایستگاه دورود از ریل خارج کرد



هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال

حاجی مایلی قطار راه‌آهن را در ایستگاه دورود از ریل خارج کرد

دیدار تیم‌های راه آهن و گهر دورود در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال با برتری شاگردان مایلی‌کهن به پایان رسید.

به گزارش  فارس، دیدار تیم‌های گهر دورود و راه‌آهن از هفته نوزدهم لیگ برتر از ساعت 14:15 در ورزشگاه تختی دورود آغاز شد که این بازی در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود میزبان پایان رسید.

هر ۳ گل این دیدار در نیمه نخست به ثمر رسید. ابتدا مجید باجلان در دقیقه 12 برای گهر دورود گلزنی کرد، اما میرهانی هاشمی در دقیقه 30 گل مساوی راه‌آهن را وارد دروازه حریف کرد. امین ترکاشوند در دقیقه 45+3 گل برتری گهر را به ثمر رساند تا گهری‌ها بعد از 14 هفته به دومین پیروزی فصل خود برسند.

پیش از این گهر در هفته پنجم با نتیجه یک بر صفر ذوب‌آهن را شکست داده بود.

شاگردان مایلی‌کهن با این پیروزی 13 امتیازی شدند و با یک پله صعود بالاتر از صنعت نفت‌آبادان در رده هفدهم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

راه‌آهن هم با همان 29 امتیاز فعلاً در رده ششم باقی ماند.

البرز حاجی‌پور قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت. حسین پاشایی از راه آهن در دقیقه 85 با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد.

صبا و ذوب‌آهن امتیازات را تقسیم کردند/ پنالتی که از دست رفت

دیدار تیم‌های صبای قم و ذوب‌آهن اصفهان از هفته نوزدهم لیگ برتر با نتیجه تساوی به پایان رسید.

تیم‌های صبای قم و ذوب‌آهن از ساعت 14 در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

با این نتیجه صبا 25 و ذوب‌آهن 16 امتیازی شد./فارس