ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جگـوار جدیـد آقـای خـاص!/تصویـر




 اخبار ورزشی - جگـوار جدیـد آقـای خـاص!/تصویـر

کمپانی خودروسازی جگوار قرار است اولین خودرو جدیدش را به ژوزه مورینیو سرمربی تیم فوتبال چلسی اهدا کند.

مورینیو به عنوان سفیر کمپانی جگوار اولین فردی خواهد بود که جگوار جدید مدل F را سوار خواهد شد. این خودرو دارای قدرت 550 اسب بخار و صفر تا 100، 4.2 ثانیه و حداکثر سرعت آن 300 کیلومتر بر ساعت است.

قیمت این جگوار در حدود 119 هزار یورو تخمین زده شده است. تنها یازده مدل از این خودرو تولید شده است.

اخبار,اخبار ورزشی,خودرو جدیدژوزه مورینیو

اخبار ورزشی - خرداد نیوز


ویدیو مرتبط :
‫قـدرتـهـای خـاص انـسـان‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ایـران چـک‌هـای جدیـد در راه است



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

ایـران چـک‌هـای جدیـد در راه است

رییس کل بانک مرکزی که پیش از این از انتشار مجدد ایران چک های 50 هزار تومانی خبر داده بود اعلام کرد ایران چک های جدید 50 هزار تومانی با طرح‌های جدید در راه است.

به گزارش خبرنگار بانک و بیمه خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در سال گذشته دبیر کل بانک مرکزی از انتشار ایران چک‌های جدید در آینده خبر داده بود که پس از مطرح شدن انتشار غیرقانونی ایران چک، اصلا انتشار ایران چک متوقف شده بود.

اما پس از ارائه مجوز انتشار مجدد ایران چک توسط مجلس به بانک مرکزی، رییس کل بانک مرکزی پیش از این در گفت‌ وگو با خبرنگار ایسنا از آغاز انتشار مجدد ایران چک خبر داده بود و حال نیز وی اعلام می کند که این ایران چک ها در طرح های جدید خواهند بود.

‌محمود بهمنی در گفت‌وگویی با ایسنا در پاسخ به این سوال که آیا ایران چک‌های جدیدی خواهیم داشت؟ عنوان کرد: ایران چک‌های جدید همان ایران چک قدیمی است و تنها طرحش فرق می کند.

وی تصریح کرد: این ایران چک‌ها همان ایران چک‌های 50 هزارتومانی با همان شرایط است.