ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جو گومز به لیورپول پیوست


لیورپول امروز موفق شد چهارمین خرید خود برای فصل بعد را نیز رسمی کند.

ورزش سه: قرمز های آنفیلد که پیش از این موفق به جذب میلنر از منچسترسیتی، باگدان از بولتون و اینگس از برنلی شده بودند، امروز با جو گومز، مدافع 19 ساله باشگاه چارلتون نیز قراردادی طولانی مدت به امضا رساندند. رقم این انتقال، 4.9 میلیون یورو اعلام شده است.

گومز پس از امضای قرارداد به خبرنگاران گفت:" پیوستن به لیورپول مثل یک رویاست و هنوز این مساله را باور ندارم. برای شروع فصل جدید و بازی برای لیورپول بی تابم. این باشگاه تاریخچه ای پرافتخار دارد و بازی برای آن یک افتخار بزرگ است. از کودکی هواداران لیورپول بودم و بازی های این تیم را تعقیب می کردم.امیدوارم بتوانم شایستگی های خودم را در این تیم اثبات کنم."


ویدیو مرتبط :
جو گومز، خرید جدید لیورپول

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جو بایدن هم به کمپین کاخ سفید برای جلوگیری از تصویب تحریم های جدید علیه ایران پیوست



کمپین کاخ سفید برای جلوگیری از تصویب تحریم های جدید علیه ایران

جو بایدن هم به کمپین کاخ سفید برای جلوگیری از تصویب تحریم های جدید علیه ایران پیوست/تکاپوی اوباما برای اجتناب از درگیری با کنگره بر سر ایران

جو بایدن معاون رئیس جمهور آمریکا به دیگر مقامات ارشد امریکایی در جهت ترغیب سنا برای عدم اعمال تحریم های جدید علیه ایران پیوست.

پولتیکو نوشت: جو بایدن معاون رئیس جمهور آمریکا به دیگر مقامات ارشد امریکایی در جهت ترغیب سنا برای عدم اعمال تحریم های جدید علیه ایران پیوست.

به گزارش  انتخاب، این اقدامات نشان دهنده ی تکاپوی کاخ سفید برای جلوگیری از درگیری با کنگره بر سر مسئله ایران است.

بایدن، جان کری وزیر خارجه و جک لو وزیر خزانه دار با هری رید رهبر اکثریت دموکرات سنا و دیگر دمکرات های با نفوذ دیدار کردند که جزئی از لابی های کاخ سفید علیه ی تحریم ایران است.

نگرانی کاخ سفید آن است که کنگره می تواند فرصت ناب و جدید حل دیپلماتیک مسئله ی ایران را از بین ببرد.

جون بایدن در پاسخ به سئوال پولتیکو در مورد اینکه آیا او نگران اعمال تحریم های جدید علیه ایران توسط کنگره است گفت: نه نگران نیستم، تحریم  ها شدید هستند.

کری و لو نیز جلسات محرمانه با کمیته بانکی سنا در مورد تاثیر تحریم ها بر ایران داشتند.

 

-------------------------------------------------------------

 آسوشیتدپرس:
تشدید فشار دولت اوباما بر سنا برای عقب انداختن تحریم های جدید علیه ایران

خبرگزاری آسوشیتدپرس از تشدید فشار دولت باراک اوباما بر سنا برای به تاخیر انداختن تحریم های جدید علیه ایران خبر داد.

به گزارش این خبرگزاری، جو بایدن معاون رئیس جمهوری، جان کری وزیر امورخارجه و جک لو وزیر خزانه داری امریکا درنظر دارند به امید متقاعد کردن قانونگذاران دراین زمینه با رهبری دمکرات سنا و اعضای کمیته بانکداری ملاقات کنند.

ریچارد شلبی عضو جمهوریخواه کمیته بانکداری سنا مدعی شده است: تحریمها بر اقتصاد ایران تاثیر گذاشته و به همین دلیل ما باید این مسیر را دنبال کنیم .

براساس این گزارش، موضوع آزار دهنده برای دولت آمریکا، چشم انداز تهیه پیش نویس تحریم های جدید از سوی یک کار گروه سنا همزمان با ملاقات هفته آینده هیات های ایران و شش قدرت جهان در ژنو برای انجام دور تازه ای از مذاکرات است .

این درحالی است که دو طرف آخرین دور مذاکرات خود را مثبت ارزیابی کرده و تهران آمادگی خود را برای گفت وگو اعلام کرده است .

انتخاب/ایرنا