ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جو سازی نیجریه‌ای‌ ها در آستانه بازی ایران


نیجریه ای ها با اطمینان از تبانی ایران و بوسنی حرف می زنند.

خبرآنلاین: به نقل از گاردین اینیمیا رییس کمیته رسانه ای فدراسیون نیجریه در آستانه بازی ایران و بوسنی جنگ روانی را به راه انداخته است.او اظهاراتی کرده که بدون شک واکنش فیفا را به همراه خواهد داشت.

اینیمیا از تبانی در این بازی حرف زده است:«مطمئن هستیم که بوسنی بازی آخر خودش مقابل ایران را فروخته است.آنها نمی خواهند ما به مرحله بعد برویم و به نظر ما توطئه ای در کار است.»

این اتفاق در حالی افتاده است که نیجریه و ایران شانس زیادی برای صعود به مرحله بعدی رقابت های جام جهانی دارند.باخت بوسنی به ایران می تواند تمام معادلات را در گروه به هم بریزد.البته این در شرایطی است که سرنوشت نیجریه دست خودش است و آنها با کسب یک تساوی 5 امتیازی می شوند و دیگر نیاز به هیچ اما و اگری نیست.


ویدیو مرتبط :
گل های بازی ایران-نیجریه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گزارش فیفا از تیم ملی ایران در آستانه بازی با نیجریه



اخبار,اخبار ورزشی, تیم ملی ایران

 

 اخبار ورزشی - گزارش فیفا از تیم ملی ایران در آستانه بازی با نیجریه؛ کشف استعدادهای ناشناخته ایران در جهان توسط کی‌روش/ ایرانی‌ها صعود را غیر ممکن نمی‌دانند

وقتی جام جهانی 2010 از دست ایران رفت، مربی بزرگی به نام کی‌روش یک ماموریت بزرگ داشت و آن را به خوبی به سرانجامی خوش رساند؛ صعود به جام جهانی 2014 برزیل.

به گزارش نامه نیوز، سایت فیفا در آستانه بازی ایران برابر نیجریه گزارشی در مورد تیم کشورمان منتشر کرد که مشروح آن را در زیر می خوانید:

صعود ایران به جام جهانی با جدالی سخت برابر کره جنوبی همراه بود، بازی بزرگ و تاریخی که طی آن فوتبال ایران به مرز خوشبختی رسید و راهی جام بیستم شد.

ایرانیان جشن بزرگی در بدرقه تیم ملی به جام جهانی برپا کردند و این مرد پرتغالی مورد ستایش مردم و مقامات ورزش ایران قرار گرفت. طرفداران تیم ملی ایران از او و مردانش انتظارات زیادی دارند و معتقدند که صعود از گروه ششم کار غیرممکنی نیست. آرژانتین، بوسنی و نیجریه سه حریفی که هر کدام برای ایران یک سد بزرگ محسوب می شوند.

بازیکنان متقاعد شده اند که با هدایت کی‌روش در بهترین راه ممکن قدم می زنند و این مساله به همه بازیکنان اعتماد به نفس داده است. او استعدادهای ناشناخته فوتبال ایران در سراسر جهان را کشف کرده و آنها را به تیم ملی فراخوانده است. تجربه مربیگری در رئال مادرید به او این توانایی را داده که به خوبی و درستی درباره یک بازیکن ناشناخته تصمیم بگیرد و قضاوت کند.

دنیل داوری، دروازه بان مورد علاقه کی‌روش، درباره او می گوید: وقتی برای اولین بار کی‌روش با من تماس گرفت، بلافاصله قبول کردم و حتی لحظه ای درنگ نکردم. این برای من یک افتخار بزرگ بود که پیراهن تیم ملی را بر تن کنم. با مربیان بسیاری در آلمان کار کرده ام اما شخصیت کی‌روش برایم بسیار جالب است، کم حرف و بی سر و صدا اما صمیمی و دوست داشتنی و در وقت خود، جدی. از تجربه کی‌روش استفاده بسیار زیادی کرده ام.

وی ادامه داد: مساله مهم این است که در مسیر درستی گام برداریم و کی‌روش همین مسیر درست را به ما نشان داده است.

از دیگر ستارگان حاضر در تیم ملی ایران، خسرو حیدری است که زیر سایه تعلیمات کی‌روش به خوبی رشد کرده و نسبت به بازیهای ایران خوش بین است. حیدری در این رابطه گفت: کی‌روش تیم را در راهی باورنکردنی هدایت کرده و وضعیت بسیار خوبی داریم، او نظم را به عنوان محور تیم انتخاب کرده و آموزش بسیار با ارزشی را به تیم منتقل می کند. بازی ما با تعلیمات کی‌روش به حد استاندارد نزدیک شده و این یک موفقیت مهم و بزرگ است.


بختیار رحمانی، بازیکن خط میانی ایران نیز گفت: نزدیک به سه سال است که در تیم باشگاهی خود تحت تعلیم مربیان خوبی هستم اما هر زمان که زیر نظر کی‌روش قرار می گیرم تجربیات تازه و اطلاعات مفیدی کسب می کنم. هیچ مربی را شبیه کی‌روش ندیده ام. می توانم بگویم که کی‌روش یک مربی و یک مدیر موفق، فوق العاده و بزرگ است.
 اخبار ورزشی - نامه نیوز