ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جویباری:‌ کرار تا پول نگیرد به تمرین نمی‌رود


معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: کرار با ما قرارداد دارد و مشکلی با او نداریم، اما خودم به او گفتم اول پولت را بگیرد بعد به تمرین برو.

خبرگزاری فارس: جاسم کرار امروز در صفحه اینستاگرام خود نوشت که هنوز بر سر بندهایی از قرارداد خود با استقلال به توافق نرسیده است.

علی نظری‌جویباری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در این خصوص اظهار داشت: کرار با ما قرارداد دارد و باید به او پول بدهیم. از همین رو او به ایران آمده اما هنوز به کردان نرفته است.

وی افزود: مشکلی با این بازیکن نداریم و باید پیش پرداخت 30 درصدی ابتدایی او را بدهیم. شاید به این دلیل است که کرار چنین صحبتی انجام داده است، اما مشکلی وجود ندارد و ان‌شاءالله تا روز شنبه تکلیف این موضوع را روشن خواهیم کرد.

معاون ورزشی باشگاه استقلال تأکید کرد: در هر صورت او یک بازیکن است و باشگاه هم باید طبق قرارداد به تعهداتش عمل کند. ما هم روی حرف‌مان هستیم و قطعا مشکل این بازیکن را حل می‌کنیم.

نظری‌جویباری در ادامه گفت‌وگو با فارس، در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت:‌ما برای مسعود حسن زاده به ذوب آهن نامه نوشتیم اما این باشگاه جواب نداد. همچنین یعقوب کریمی نیز با سپاهان قرارداد دارد و جالب اینجاست که آنها رضایت‌نامه این بازیکن را هم نمی‌دهند. ما هنوز در مورد کریمی نتوانستیم به توافق نهایی برسیم و خود این بازیکن باید رضایتنامه‌اش را از سپاهان بگیرد.

معاون باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که این باشگاه باید برای فسخ قرارداد هر بازیکنی رضایت آنها را نیز بگیرد، گفت: فسخ قرارداد هر بازیکن نیازمند توافق دو طرفه است. امیرحسین صادقی، محسن فروزان و هر بازیکن دیگری که آقای مظلومی به آنها نیازی ندارد می‌توانند با باشگاه های مدنظر خود مذاکره کنند و سپس بیایند و با ما بنشینند ما هم توافق می‌کنیم.

وی در خصوص وضعیت اسپانسر باشگاه استقلال نیز، گفت: ان‌شاءالله تا روز شنبه تکلیف این موضوع را مشخص کرده و نام اسپانسر این باشگاه را اعلام می‌کنیم.


ویدیو مرتبط :
گفتگو با نظری جویباری درباره ی آخرین وضعیت جاسم کرار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جاسم کرار 48 ساعته پول نگیرد، می رود


گلر اول تیم ملی را باید یک جورهایی استقلالی دانست. او 90 درصد با فتح الله زاده توافق کرده است.

علی فتح الله زاده پست میز کارش در لارستان نشسته و مشغول صید ستاره های لیگ است. آخرین اخبار حکایت از توافق نهایی او با سید مهدی رحمتی و خسرو حیدری دارد، دو ستاره سابق سپاهان. اما همچنان درباره بعضی از خریدهای استقلال، ابهام وجود دارد.

رحمتی؛ قطعا آبی

گلر اول تیم ملی را باید یک جورهایی استقلالی دانست. او 90 درصد با فتح الله زاده توافق کرده. دیروز نزدیکان استقلال فاش کردند ظرف دو سه روز آینده حتی پیش پرداخت او به حسابش واریز می شود. در 7 روز گذشته رحمتی و فتح الله زاده مذاکرات من تو منی با هم داشتند و حتی سر بندهای قرارداد ترجیح دادند به جای مذاکره، کل کل کنند. فتح الله زاده تا آنجا که توانسته چانه زده و اتفاقا سید مهدی رحمتی تا حدودی از مبلغ پیشنهادی اش کوتاه آمده است.

او بعد از اینکه متوجه شد پرسپولیسی ها با علیرضا حقیقی و رحمان احمدی تمدید کرد، مذاکرات خود را با استقلالی ها جدی تر ادامه داد. سپاهانی ها نیز در این میان، همچنان به دنبال او بودند اما ویژگی های بارز اخلاقی لوکا و این پیش بینی که بی شک رحمتی نمی تواند با این مربی کار کند، آنها را سریعا پشیمان کرد. او که بارها هم گفته بود فقط در تهران بازی می کند، از دو باشگاه سایپا و استقلال پیشنهاد داشت اما بی شک حضور در استقلال می توانست او را در چشم کروش سرمربی تیم ملی عزیزتر کند. به همین دلیل مذاکرات اینقدر جدی شد که حالا اخبار از حضور قطعی رحمتی در بین آبی ها خبر می دهد.

کرار و مهلت 48 ساعته به استقلال!

جاسم کرار این روزها در نجف است اما مدیر برنامه هایش در تهران بدجور فعالیت می کند. او دیروز به باشگاه استقلال رفت و با علی فتح الله زاده دیدار کرد. سرانجام مذاکرات این بود که تا 48 ساعت آینده-طبق توافقات- باشگاه استقلال باید یک سوم از پول قرارداد کرار را پرداخت کند اگرنه او به تراکتور خواهد رفت! بازارگرمی بازیکنان عراقی در فوتبال ایران تمامی ندارد و فعلا فتح الله زاده مجبور است برای خنقی نشدن بمب تازه اش، مجبور است دست به نقد شود. همچنین سرپرست استقلال به مدیر برنامه های کرار قول داده تا 48 ساعت آینده در سعادت آباد برای او و خانواده اش آپارتمانی شیک در سعادت آباد اجاره کند.

حمودی را بدهید سپاهان!

بعد از انتقال قطعی خسرو حیدری به استقلال، محمد رضا ساکت روز گذشته با علی فتح الله زاده تماس گرفت. با توجه به اینکه خسرو در توافقات اولیه خود تاکید کرده یا دفاع راست باشد یا پیستون، ساکت فرصت را غنیمت شمرد و در تماس با سرپرست استقلال از او خواست حمودی را به سپاهان بدهند. ساکت در این تماس گفت: «لوکا روی حمودی نظر دارد. شما هم که خسرو را گرفته اید. بگذاریدعلی به اصفهان بیاید.» اما پاسخ فتح الله زاده منفی بود: «به این راحتی او را نگرفته ایم به شما بدهیم.»

حسینی در دو راهی استقلال و سپاهان

حضور رحمتی در استقلال، برگ برنده فتح الله زاده است. هنوز هیچ نشده او توانسته با اسم رحمتی، سید جلال حسینی را هم به استقلال نزدیک کند. از طرفی سپاهان به شدت دنبال حفظ سید جلال حسینی است. گفته می شود توافقات بین سید جلال و استقلال صورت گرفته اما سپاهان هم این بازیکن را وسوسه کرده است. او در حال حاضر بین دو راهی استقلال و سپاهان قرار دارد. درباره خط دفاع استقلال هنوز ابهام زیاد است. نصرتی با اینکه داخلی بسته هنوز پولی از این تیم نگرفته و آرام آرام دارد قانع شود که برگردد به تراکتورسازی.

منبع: خبرآنلاین