ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جودکی رسما به راه آهن پیوست


مدافع میانی تیم نفت تهران قرارداد رسمی خود با راه آهن را به ثبت رساند.

خبرگزاری فارس: میثم جودکی که به صورت قرضی از نفت تهران به راه آهن پیوسته صبح امروز قراردادش را با این تیم به ثبت رساند و با دریافت کارت بازی می تواند فردا مقابل سایپا به میدان برود.

پیش از این کارت بازی چهار بازیکن دیگر به نامهای محمد عباس زاده، حامد زمانی،علی پازوکی و سید مجید حسینی به عنوان نفرات جدید راه آهن صادر گردیده بود.

پازوکی ،حسینی و جودکی نفرات زیر 21 سال محسوب شده و در زمره 6 سهمیه نقل و انتقالات نیم فصل راه آهن قرار نمی گیرند.

از 6 سهمیه مذکور تاکنون به صورت رسمی عباس زاده و حامد زمانی ثبت قرارداد کرده و سید علی فاطمی،مهدی حنیفی ، محمدرضا خزایی و علیرضا رمضانی دیگر نفراتی هستند که در فهرست تارتار قرار دارند.

بازیکنانی مانند سهیل هزارجریبی و محسن آذرپاد هم همچنان در تمرینات راه آهن حضور دارند.

با جذب احتمالی محمدرضا خزایی گلر آلومینیوم هرمزگان، ایگور ننزیچ در فهرست خروجی زردپوشان قرار خواهد گرفت.

پیش از این حسین کریمی،جعفرپور،امین الرعایی،شفیعی و مزروعی از راه آهن جدا شده اند و حمید رضا علی عسگر،محسن ایران نژاد و مهران قاسمی نیز به دلیل مصدومیت یا حضور در فهرست مازاد منتظر توافق با باشگاه جهت جدایی هستند.


ویدیو مرتبط :
کمانچه جودکی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کالابرگ رسما به تاریخ پیوست



 

 

کالابرگ رسما به تاریخ پیوست

 

قائم مقام وزیر و معاون توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: دیگر چیزی به نام بسیج اقتصادی نداریم و از این پس نیروهای این بخش به وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت اضافه می‌شوند و ردیف بودجه این بخش نیز به این وزارتخانه منتقل خواهد شد.

 

به گزارش ایسنا، فریدون احمدی اظهار کرد: طبق ساختار بسیج اقتصادی هنگامی که کالابرگی وجود نداشته باشد، کار این سازمان به اتمام رسیده است.

او ادامه داد: از سال گذشته هم به دنبال این موضوع بودیم چراکه نظام کالابرگی در حال جمع‌آوری بود و اگر هم در ساختار جدید بخواهند کمکی بدهند، در قالب جدید خواهد بود.

وی ادامه داد: ‌ستاد بسیج اقتصادی در سال ۹۰ ردیف بودجه مستقلی داشت اما برای سال ۹۱ کل ردیف بودجه بسیج اقتصادی را برداشته‌ایم و بودجه آن را به اعتبار وزارت صنعت، معدن و تجارت خواهیم داد.

احمدی  اضافه کرد: نیروهای این بخش نیز در معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت و یا بخش‌های دیگر این وزارتخانه مشغول به کار می‌شوند.

معاون توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم که برای نیروهایی که بخواهند از این بخش بازخرید شوند، امتیاز ویژه‌ای لحاظ کنیم. در این مورد خواسته‌ایم که بعد از فروش اموال و دارایی‌ها، اختیار ویژه داده شود که بتوان مزایای بیش‌تری به افرادی که بازخرید می‌شوند داد.... / خبر گزاری : afkarnews