ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جوانمردی، بهترین ورزشکار زن آسیا


ساره جوانمردی به عنوان بهترین ورزشکار زن سال 2014 آسیا انتخاب شد.

خبرگزاری ایسنا: این انتخاب به دلیل عملکرد ساره جوانمردی در بازی های پاراآسیایی اینچئون و کسب دو نشان طلا در تیروکمان، انجام شده است و بر این اساس وی به عنوان بهترین ورزشکار زن آسیا در سال 2014 نیز معرفی شده است.

همچنین کمیته ملی پارالمپیک ایران به دلیل عملکرد موفق کاروان ایران در بازی‌های پاراآسیایی اینچئون موفق به کسب جایزه ورزشی کمیته پارالمپیک آسیا در سال 2014 شد.

این افتخار به دلیل عملکرد قابل توجه ایران در رقابت‌های بخش تیمی مردان در بازی‌های پاراآسیایی اینچئون به دست آمده و به همین سبب کمیته ملی پارالمپیک ایران شایسته دریافت جایزه ورزشی APC سال 2014 شده است.

مراسم اهدای جوایز ورزشی سال 2014 APC (کمیته پارالمپیک آسیا)، در تاریخ 2 دسامبر (11 آذر) در امارات برگزار خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
ساره جوانمردی بهترین ورزشکار زن سال 2014 آسیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک ایرانی بهترین ورزشکار زن سال آسیا(+عکس)




 اخبار ورزشی  - ساره جوانمردی بهترین ورزشکار زن سال آسیا

ساره جوانمردی به عنوان بهترین ورزشکار زن سال 2014 آسیا انتخاب شد. به دلیل درخشش ساره جوانمردی در بازی‌های پاراآسیایی اینچئون و کسب دو نشان طلا در تیروکمان، وی به عنوان بهترین ورزشکار زن آسیا در سال 2014 معرفی شد.

همچنین کمیته ملی پارالمپیک به دلیل عملکرد موفق ایران در بازی‌های پاراآسیایی اینچئون موفق به کسب جایزه ورزشی کمیته پارالمپیک آسیا در سال 2014 شد.

 

این افتخار به دلیل عملکرد قابل توجه ایران در رقابت‌های بخش تیمی مردان در بازی‌های پاراآسیایی اینچئون به دست آمده و به همین سبب کمیته ملی پارالمپیک ایران شایسته دریافت جایزه ورزشی APC سال 2014 شده است. مراسم اهدای جوایز ورزشی سال 2014 APC (کمیته پارالمپیک آسیا)، در تاریخ 2 دسامبر (11 آذر) در امارات برگزار خواهد شد.

 

اخبار,اخبارورزشی,بهترین ورزشکار زن آسیا

 

 اخبار ورزشی  - آرمان