ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جوانان کره‌جنوبی مقابل چین متوقف شد


مرحله گروهی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا با پیروزی میزبان جام برابر تایلند و توقف قهرمان دوره گذشته مقابل چین پیگیری شد.

خبرگزاری مهر: روز سوم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان آسیا 2014 - میانمار عصر امروز شنبه با برگزاری دو دیدار از گروه‌های A و C پیگیری شد که در گروه A تیم فوتبال جوانان میانمار میزبان رقابتها با 3 گل تایلند را شکست داد.

در پایان دیدارهای روز دوم از این گروه، میانمار با 4 امتیاز و تفاضل گل 3+ صدرنشین شد و تیم‌های یمن با 4 امتیاز و تفاضل گل 1+، تایلند با 3 امتیاز و ایران بدون امتیاز رده‌های دوم تا چهارم را به خود اختصاص دادند.

در گروه C هم دیدار دو تیم کره‌جنوبی قهرمان دوره گذشته مسابقات با چین با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در این گروه هم کره‌جنوبی با 4 امتیاز و تفاضل گل 6+ صدرنشین است و تیم‌های چین با 4 امتیاز و تفاضل گل 1+، ژاپن با 3 امتیاز و ویتنام بدون امتیاز رده‌های دوم تا چهارم را به خود اختصاص داده‌اند.


ویدیو مرتبط :
بذمینتون تیمی ( کره جنوبی - چین ) مسابقات لینینگ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کره جنوبی مبادلات تجاری خود با بانک تجارت ایران را متوقف کرد



 

 

کره جنوبی , ایران

 

 

بلومبرگ به نقل از یک مقام آگاه وزارت اقتصاد کره جنوبی از قطع روابط تجاری بانک تجارت ایران با بانک مرکزی این کشور و بانک وری خبر داد.

به گزارش گروه اقتصاد بین الملل فارس، یک مقام آگاه وزارت اقتصاد کره جنوبی گفت: واحد بانکداری سهام «وری» و بانک مرکزی کره جنوبی مبادلات تجاری خود با بانک تجارت ایران را قطع کرده اند.

به گزارش بلومبرگ، بانک وری و بانک مرکزی کره جنوبی ارائه اعتبار و انتقال نقدینگی از راه دور خود را متوقف کردند و این وزارتخانه قوانینی برای کمک به شرکت های محلی که در اثر این توقف تجاری ممکن است دچار مشکل شوند، تهیه خواهد کرد.

بانک وری نیز اعلام کرد که روابط خود بانک تجارت را قطع کرده است. بر اساس این گزارش، مقامات بانک مرکزی کره جنوبی هیچ پاسخی برای تایید این ادعا ندادند.... /  خبرگزارى فارس