ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جهانیان: جدایی مظلومی کذب محض است


سخنگوی باشگاه استقلال گفت: قرارداد مظلومی با باشگاه استقلال دو ساله و جدایی او از تیم کذب محض است.

خبرگزاری فارس: شهاب جهانیان عضو  و سخنگوی هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص نشست امروز هیات مدیره گفت: در جلسه امروز تمامی اعضا حضور داشتند و پیرامون مسائل مختلف صحبت شد.

وی افزود: در نشست  امروز پاداش ویژه‌ای برای بازی فولاد برای بازیکنان و اعضای تیم در نظر گرفته شد که البته این تصمیم سایر اعضای هیات مدیره بود و قرار است توسط مدیرعامل اجرایی شود. قرار است آقای افشارزاده مسئولیت مستقیم پرداخت این پول را برعهده داشته باشد.

سخنگوی هیات مدیره استقلال افزود: جا دارد از هواداران تیم استقلال تشکر کند که بعد از دربی از تیم حمایت کردند و از آنها می‌خواهم برای بازی با سایپا هم از تیم حمایت کنند تا به امید خدا بازیکنان با روحیه خوب به مصاف حریف بروند.

وی در خصوص شایعاتی که این روزها پیرامون عدم حضور مظلومی در فصل آینده روی نیمکت آبی پوشان مطرح می شود گفت: قرارداد آقای مظلومی با استقلال دو ساله است و شایعاتی که شما می‌گویید را من نشنیده‌ام اما اگر چنین صحبتی مطرح شده کذب محض است و در نشست امروز هیات مدیره نیز اصلا بحثی در این زمینه صورت نگرفت.


ویدیو مرتبط :
شجاعت محض یا دیوانگی محض

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبر جدایی هسلر کذب محض است


سرپرست باشگاه پدیده گفت: خبر جدایی هسلر کذب محض است.

ایسنا: هاشمی حسینی ، در خصوص شایعاتی مبنی بر جدایی توماس هسلر مربی تیم فوتبال پدیده خراسان اظهار کرد: طی صحبتی که با مترجم این مربی داشتم، این مساله را از اساس تکذیب کرده است.

وی ادامه داد: نمی‌دانیم که چطور چنین شایعاتی روی خروجی سایت‌ها قرار می‌گیرد. قطعا هسلر با صحبت‌هایی که داشتیم تا پایان فصل در کنار ما می‌ماند و هر صحبتی به جز این با توجه به صحبت‌های هسلر خلاف واقع است.

چندی پیش در سایت‎ها، خبری مبنی بر اظهار ناراحتی هسلر از مشکلات مالی و بحران پدیده منتشر و عنوان شد که هسلر تصمیمش را برای جدایی از پدیده گرفته است که سرپرست تیم پدیده این موضوع را تکذیب کرد.

تیم فوتبال پدیده خراسان در چارچوب هفته ۲۸ لیگ برتر روز جمعه ساعت ۱۸:۰۰ در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد به دیدار نفت تهران می‌رود.