ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جهانیان: افشارزاده استعفا نداده است


سخنگوی هیات مدیره باشگاه استقلال می‌گوید: بهرام افشارزاده استعفا نکرده و من هم در مورد حضور قنبرزاده در استقلال نه چیزی شنیده‌ام و نه حرفی درباره‌اش می‌زنم.

خبرگزاری فارس: در حالی که از روز گذشته خبر حضور منصور قنبرزاده به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال در تمامی محافل فوتبال مطرح شده و حتی مدیرعامل فصل گذشته نفت تهران امروز ادعا کرد تکلیف مدیریتش در استقلال فردا مشخص می‌شود اما هیچ کس در وزارت ورزش و باشگاه استقلال تاییدکننده این موضوع نیست. از سوی دیگر گفته می‌شود بهرام افشارزاده شب گذشته استعفای خود را به وزیر ورزش و جوانان داده اما به نظر می‌رسد این موضوع به واقعیت نزدیک نباشد زیرا سرپرست باشگاه استقلال صبح امروز در جمع هواداران ادعا کرد که مگر دیوانه است از استقلال برود حال با وجود اینکه تعدادی از لیدرهای تیم فوتبال استقلال امروز مقابل وزارت ورزش تجمع کرده بودند و به نوعی قصد اعتراض به تصمیمات وزارت ورزش را داشتند اما سخنگوی باشگاه استقلال معتقد است تماشاگران این تیم فقط این تعداد اندک که مقابل وزارت ورزش تجمع کرده بودند نیستند.

شهاب جهانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در واکنش به اتفاقات رخ داده مقابل وزارت ورزش و جوانان گفت: من نمی‌خواهم زیاد در مورد این مسائل صحبت کنم چون کارهای مهم‌تری برای استقلال وجود دارد. از سویی طرفداران استقلال این تعدادی نیستند که مقابل وزارت جمع شده بودند و استقلال متعلق به 30 میلیون هوادار است که مطمئنا آنها می‌دانند که مدیریت در باشگاه استقلال شرایط خاص خودش را دارد.

وی افزود: همین حالا که با شما صحبت می‌کنم با اسپانسر برای فصل آینده جلسه داریم و فرصت نداریم که به این شایعات بی‌اساس پاسخگو باشیم.

سخنگوی باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا افشارزاده استعفا داده است یا خیر؟ گفت: افشارزاده استعفا نداده و به کار خودش ادامه می‌دهد.

جهانیان در پاسخ به این سوال که آیا قرار است منصور قنبرزاده مدیرعامل این باشگاه شود، گفت: خیر من نه چنین چیزی شنیده‌ام و نه در مورد این شایعات صحبتی انجام می‌دهم فقط این را بگویم که خواب دشمنان استقلال تعبیر نخواهد شد و با قدرت در یارگیری به کارمان ادامه خواهیم داد.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که ایا تغییرات در هیات مدیره وجود دارد یا خیر؟ گفت: این موضوع را تایید می‌کنم و قطعا در هیات مدیره تغییرات خواهیم داشت.


ویدیو مرتبط :
ای مادر گرامی، استعفا، استعفا! ـ دکتر هلاکویی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رضايي ازهيات مديره استقلال استعفا نداده



 

 

 

رضايي ازهيات مديره استقلال استعفا نداده

 

برخلاف اعلام دانشجو

اميدوار رضايي از هيات مديره استقلال استعفا نكرده است

رئيس فراكسيون ورزش مجلس شوراي اسلامي جز استعفا‌كنندگان در هيات مديره باشگاه استقلال نيست.

اعضاي هيات مديره باشگاه استقلال شب گذشته در جريان جلسه با علي سعيدلو؛ رئيس سازمان تربيت بدني از سمت خود استعفا كردند.

اعضا در اين جلسه متن استعفاي خود را تنظيم كرده و هر كدام زير اين نوشته را امضا كردند اما در جمع آنها، اميدوار رضايي پاي برگه استعفا را امضا نكرد. اين در حالي است كه خسرو دانشجو رئيس هيات مديره استقلال شب گذشته اعلام كرد رضايي نيز جزء استعفا كنندگان است.

استعفا كنندگان هيات مديره استقلال، خسرو دانشجو، امير واعظ آشتياني، علي انصاري و سعيد نفريه بودند. انصاري پيش از شروع جلسه و در حالي در اين نشست حاضر نبود استعفاي خود را اعلام كرده بود...../تحلیل:فارس