ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جهانبخش: برای بازی در AZ هیجان دارم


مهاجم ایرانی تیم AZ آلکمار می‌گوید که منتظر آغاز رقابت‌های لیگ برتر هلند است و هیجان زیادی برای حضور در ترکیب این تیم دارد.

خبرگزاری تسنیم: علیرضا جهانبخش روز گذشته (سه‌شنبه) در تست پزشکی باشگاه AZ آلکمار شرکت کرد و پس از پشت سر گذاشتن معاینات لازم قراردادش را به مدت پنج سال و تا سال 2020 امضا کرد.

مهاجم ایرانی تیم آلکمار پس از امضای قرارداد در خصوص این اتفاق گفت: از بین تمام پیشنهادهایی که تا به اینجا به من رسیده بود، تصمیم گرفتم که AZ را انتخاب کنم. اکنون خیلی خوشحالم که اینجا حضور دارم و از تاریخچه بزرگ باشگاه آلکمار هم خبر دارم.

جهانبخش ادامه داد: AZ آلکمار یک باشگاه بزرگ در هلند است. من هم برای زندگی حرفه‌ای‌ام برنامه دارم و به همین دلیل تصمیم گرفتم این تیم را انتخاب کنم. به فکر قدم بعدی‌ام بودم و در واقع باید این انتخاب را می‌کردم و فکر می‌کنم حضور در آلکمار چالش بسیار خوبی برای من است. افتخار می‌کنم که می‌خواهم برای آلکمار بازی کنم و با این تیم بزرگ نگاه به آینده دارم. برای آغاز بازی‌ها نیز هیجانم بسیار زیاد است.

وی در پاسخ به این سؤال که دلیل اصلی انتخابش چه بوده است، خاطرنشان کرد: یکی از دلایلم این بود که می‌خواستم همچنان در فوتبال هلند بمانم؛ همچنین آلکمار باشگاه بزرگی بود و جزو گزینه‌هایی که می‌توانست انتخاب من باشد. تاریخچه AZ را می‌دانم، هواداران این تیم را می‌شناختم و به همین دلیل بود که تا پیشنهاد این باشگاه رسید، آن را پذیرفتم و از این انتخاب خوشحالم.

بازیکن جدید تیم آلکمار با اشاره به حضور جان فن‌دن بروم روی نیمکت این تیم و درباره اینکه آیا با او صحبت کرده است یا نه، گفت: مربی خوبی روی نیمکت AZ حضور دارد که شرایط خوبی را برای استعدادهای جوان رقم می‌زند. او رابطه بسیار خوبی با بازیکنان ایجاد می‌کند و این مسئله بسیار خوب است. این موضوع باعث می‌شود بازیکنان جوان اعتمادبه‌نفس بیشتری به دست بیاورند.

جهانبخش تأکید کرد: با فن‌دن بروم صحبت کردم و به نظر او رابطه خوبی با بازیکنان دارد، به خصوص با بازیکنان بااستعدادی که در حال رشد هستند. این مهم بود که مربی به بازیکنش اعتماد کند و فکر می‌کنم توانستم این اعتماد را از طرف فن‌دن بروم بگیرم. می‌دانم که در AZ جوان‌های زیادی هستند و مربی هم با این بازیکنان رابطه خیلی خوبی دارد.

مهاجم ایرانی پیشین نایمخن که دو فصل پیش و در هفته پانزدهم اوردویژه دو گل وارد دروازه AZ کرد و یک پاس گل هم داد تا باعث شکست 3 بر 2 این تیم شود در پاسخ به این سؤال که آیا در این مورد هم با مربی آلکمار صحبت کرد یا نه، اظهار داشت: نه، نه! (با خنده) من با مربی‌ام به عنوان یک بازیکن صحبت کردم و اکنون هم نمی‌خواهم به عقب برگردم. اکنون اینجا هستم و می‌خواهم زودتر تمریناتم را با تیم آغاز کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که چه اهدافی برای آینده دارد، گفت: برای هر بازیکن برداشتن قدم‌های بعدی مهم است و باید بهترین گزینه را برای آینده‌اش انتخاب کند. من هم یکسری اهداف دارم، اما ابتدا می‌خواهم بهترین بازی‌هایم را برای آلکمار انجام دهم و بعد از آن به اهداف خودم برسم.

جهانبخش که در نایمخن به عنوان مهاجم و بال چپ و راست بازی می‌کرد درباره اینکه در آلکمار قرار است در کدام پست بازی کند، خاطرنشان کرد: در AZ در پست بال راست بازی خواهم کرد.


ویدیو مرتبط :
گفتگو با جهانبخش بعد از پیوستن به AZ (نود ۱۹ مرداد)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: تاب بازی هیجان انگیز


 
 


تاب بازی هیجان انگیز


برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.