ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جنیفر لوپزازراز خوش اندامی اش میگوید!



 

جنیفرلوپرز


راز های وزن کم کردن هالیوودی ها را یاد بگیرید


وقتی از جنیفر لوپز پرسیده شد که آیا هر روز ورزش می کند که هیکلش را اینقدر عالی نگه داشته، جنیفر جواب داد که "نه. من در لس آنجلس مربی دارم و اخیرا ورزش کلاس های یوگا رو شروع کرده ام. وقتی جوان تر بودم ورزش های سنگینی انجام می دادم ولی الان چیزی که برای من مهمتر است داشتن تعادل ذهنی است، جسمی و روحی است. من هنوز ورزش های سنگین انجام می دهم ولی سعی می کنم که آرام و زنانه انجام دهم. به طور قطع من متعصب نیستم. اصولا من شبیه هیچ کسی نیستم بدن شما شبیه هیچ کسی نیست و شما می دهنید که برای داشتن بهترین فرم چه باید بکنید و شما می دانید وقتی کار را شل بگیرید چگونه هستید. من یک انسانم و بعضی وقت ها احساس می کنم دوست دارم ورزش کنم و بعضی مواقع نه و بعضی وقت ها احساس خوبی نسبت به خودم دارم و بعضی مواقع فکر می کنم که " خدای من، چقدر کار دارم که انجام دهم". این ها مسائل معمولی یک زن است.تناسب اندام من بعد از زایمان با ورزش به حالت قبل برگشت و خوشحالم که با حفظ روحیه توانستم به ورزن دلخواهم برسم.

 

جنیفرلوپرز


جنیفر همچنین مراقب خوردن خود هست و سخت به رژیم خود چسبیده است. جی لو گفت" من سعی می کنم مراقب خوردنم باشم. من می دانم که چه چیزی برای من خوب است و چه چیز بد و سعی می کنم از چیز های بد دوری کنم اما مثل هر کسی بعضی مواقع زیاده روی هم می کنم. اگر بخواهم وزن کنم فقط کربوهیدرات را از رژیم غذاییم خذف می کنم.

در رابطه با رژیم غذایی جنیفر همچنین گفت " من چیزی را در رژیم غذاییم ممنوع نمی کنم. بسیاری رژیم های غذایی عجیب و غریب وجود دارد اما من از هیچ کدام پیروی نمی کنم. من تقریبا همه چیز می خورم ولی به اندازه. شاید من خوش شانس هستم ؛ وقتی در خوردن زیاده روی می کنم فقط به شدت بیمار می شوم و فردای آن روز همه کار هایم به هم می ریزد.

جدای از این بیمار بودن احساس خوشایندی نیست من هیچ وقت رژیم نمی گیرم. من همیشه با سلامت کامل بدون هیچ رژیم غذایی خاصی زندگی می کنم و به نظر برای من کافی است. من به یک رژیم غذایی متعادل معتقدم، مقداری از هر چیزی و من فکر می کنم اگر شما متناسب و سالم باشید بدنتان به شما خواهد گفت که به چه چیزی نیاز دارد. و بیشتر مردم گوش کردن به بدنشان را فراموش کرده اند.

 

جنیفرلوپرز

 

جنیفر تاکید می گوید" من هیچ وقت مشروب نمی خورم و سیگار نمی کشم و مواد مخدر مصرف نمی کنم. من هیچ وقت سیگار کشیدن و مشروب خوردن را شروع نکردم. در بچگی مادرم بد بودن را برای من روشن کرد. خواهر کوچک من نیز نه مشروب می خورد و نه سیگار می کشد. همه می دانند که سیگار مضر است و همچنین مشروب. من برای داشتن اوقات خوب نیاز به مشروب ندارم.

جی لو زمان بسیار خوبی را برای دوباره جوان شدن صرف می کند. او گفت " آب درمانی و ماساژ را دوست دارد اما همه وقت آنها را انجام نمی دهم. من همچنین دوست دارم برقصم، بخوابم، هیچ کاری انجام ندهم و زیر آفتاب باشم. من عاشق میامی هستم به محض اینکه هواپیما می نشیند فشار خونم پایین می آید و کلا خلق و خویم عوض می شود

 

 

 

 



ویدیو مرتبط :
چه پلیس خوش اندامی!!!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

راز خوش اندامی جسیکا آلبا !



جسیکا البا یکی از خوش اندام ترین هنرپیشه های هالیوودی می باشد که می توان نام برد. این مقاله را بخوانید تا با رازهای رژیم او آشنا شوید تا همیشه مانند جسیکا آلبا خوش اندام باشید.

 

جسیکا البا یکی از خوش اندام ترین هنرپیشه های هالیوودی می باشد که می توان نام برد. این مقاله را بخوانید تا با رازهای رژیم او آشنا شوید تا همیشه مانند جسیکا آلبا خوش اندام باشید.

 

1. او برای صبحانه از مواد با پروتئین فراوان از جمله املت سفیده تخم مرغ، میوه و پنیر محلی استفاده می کند. این پروتئین ها به او انرژی می دهند که روز خود را با انرژی کافی سپری کند و میوه و پنیر به او که کالری کمی دارند حاوی ویتامینها و آنتی اکسیدان می باشند که سلامتی او را حفظ می کنند. با داشتن رژیم او می توانید سبک سالم / درستی برای زندگی خود بسازید.

 

2. جسیکا آلبا برای نهار خود سالادهای متنوع می خورد!! نه به خاطر داشتن کالری کم بلکه به خاطر سلامت بودن آن. البته بدون مایونز و سس های پرکالری!!!!!

 

جسیکاآلبا

 

3. برای شام از گوشت بدون چربی و سبزیجات استفاده می کند. گوشت شام او شامل مرغ یا ماهی می باشد که با سبزیجات کنار آن کامل می شود اگر شما دارای رژیم برای لاغر شدن می باشید این غذایی بسیار مناسب برای شام شما می باشد. شام باید سبک باشد مگر اینکه بعد از شام فعالیت شما آغاز شود.

 

4. جسیکا روز خود را با یک دسر کم کالری و چربی به پایان می رساند که شامل ماست میوه و یا میوه های تازه می باشد. ماست بهتر از میوه می باشد زیرا دارای کلسیم و پروتئین می باشد.

 

5. در طول روز او یک ساعت با تردمیل ورزش می کند و ورزشهای دیگر بدنسازی برای داشتن خوش فرم ساختن عضلات. رژیم جسیکا آلبا نمونه ای عالی است برای پیروی کردن زیرا هم شما را خوش اندام می سازد و هم سالم و زیبا.

 

 

توجه:

شاید شما هم از دیدن این رژیم سخت غذایی تعجب کرده باشید اما باید توجه داشته باشید که توصیه هایی که در این رژیم های افراد مشهور برای شما عزیزان تهیه می شود صد در صد قابل توصیه برای تمام افراد نیست و برای این کار باید با یک متخصص مشورت نمایید و بر حسب قد و وزن خود میزان کالری روزانه خود را به دست آورید!