ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جنگ زرگری سپاهانی ها: شکایت از استقلال به خاطر حضور مجیدی/ شکایت از عمران زاده...



باشگاه سپاهان,باشگاه استقلال,اخبار ورزشی

باشگاه سپاهان رسماً از استقلال شکایت کرد/ بازی مجیدی غیرقانونی است

مسئولان باشگاه سپاهان از باشگاه استقلال بابت حضور مجیدی در این تیم شکایت کردند.

به گزارش  فارس، باشگاه سپاهان از باشگاه استقلال به دلیل حضور فرهاد مجیدی و آرزه در استقلال از این باشگاه به طور رسمی به سازمان لیگ و کمیته انضباطی شکایت کرد.

باشگاه سپاهان مدعی است که هنوز قرارداد توزی و لیام ردی در استقلال فسخ نشده است و این دو بازیکن بابت همین موضوع به فیفا هم شکایت کرده اند.

معاون حقوقی باشگاه سپاهان در گفت و گو با خبرگزاری فارس ضمن اعلام این خبر تاکید کرد: باشگاه استقلال باید در زمان نقل و انتقالات قرارداد توزی و لیام ردی را فسخ می کرده و حتی متعهد می شود در قبال مبلغی پول قرارداد ردی را فسخ کند اما این طور که شواهد و مدارک است قرارداد فرهاد مجیدی و آرزه زمانی با استقلال ثبت شده که هنوز تکلیف توزی و ردی مشخص نشده بود.

وی در پاسخ به این سؤال که جانواریو هم از لیست استقلال خارج شده و استقلال برای جذب بازیکن جا داشته است، گفت: حتی اگر به جای جانواریو هم یکی از این دو بازیکن قرارداد بسته باشند باز جا برای یکی از آنها نبوده است. گواه این ادعای ما هم شکایتی است که این دو بازیکن از استقلال به فیفا کرده اند. حتی فیفا نامه ای به باشگاه استقلال داده و به آنها اعلام کرده چرا جواب نامه 24 مارچ را نداده اند و از این باشگاه خواسته هر چه زودتر جواب این نامه به همراه مدارک تا تاریخ 22 آوریل بدهید. این متن نامه نشان می دهد توزی هنوز قرارداد خود را با استقلال فسخ نکرده است.

وی ادامه داد: ما از باشگاه استقلال می خواهیم مدارک خود را بابت فسخ قرارداد این دو بازیکن ارائه کند چون مجیدی مقابل سپاهان به میدان رفته است. اگر این مدارک را نشان دهند شکایت خود را پس می گیریم.

پای پاپی نشکسته است

خوروش: از عمران‌زاده شکایت می‌کنیم/ابراهیمی برای فصل بعدی با سپاهان قول و قرار گذاشته است

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: به دلیل برخورد عمران‌زاده با سوشاک می‌خواهیم از او شکایت کنیم.

رسول خوروش در گفت‌وگو با  فارس، درباره اینکه این باشگاه قصد دارد از حنیف عمران‌زاده مدافع استقلال به دلیل برخورد با سوشاک شکایت کند، اظهار داشت: ما به دنبال این هستیم که فیلم این صحنه را پیدا کنیم تا با مستندات به کمیته انضباطی از این بازیکن شکایت کنیم. بینی سوشاک از دو ناحیه شکسته و البته خودش اصرار دارد با همین شکستگی بازی کند ولی اگر هر چه زودتر تحت عمل جراحی قرار نگیرد کار او سخت‌تر می‌شود.

وی درباره شایعاتی مبنی بر اینکه گفته می‌شود مسئولان استقلال با امید ابراهیمی شب قبل از بازی مذاکره برای فصل آینده انجام دادند،‌گفت: ما با امید ابراهیمی قول و قرارهای خود را برای فصل بعد گذاشته‌ایم ضمن اینکه اگر چنین اتفاقی افتاده باشد، باید یک نفر آن را دیده باشد و ما چیزی ندیدیم.

سرپرست سپاهان درباره اینکه در ادامه این شایعات گفته می‌شود احمد جمشیدیان نیز به دلیل مذاکره با استقلالی‌ها نخواسته مقابل این تیم به میدان برود، گفت: جمشیدیان تا دو روز قبل از مسابقه در تمرینات بود و مقابل چشمان خودمان مصدوم شد و وضعیت او به گونه‌ای شد که نتوانست تمرین را ادامه دهد و حتی شاید به بازی با داماش هم نرسد.

خوروش درباره آخرین وضعیت حسین پاپی نیز گفت: با عکسبرداری که از قوزک پای او شد، متوجه شدیم شکستگی ندارد و به دلیل مایعی که در قوزک او جمع شده بود، احساس درد می‌کرد. از امروز در تمرینات شرکت می‌کند ولی وضعیت او برای بازی مشخص نیست.

رئیس هیئت فوتبال تهران : قرارداد مجیدی کاملا قانونی است/هرکسی اعتراض دارد شکایت کند

رئیس هیئت فوتبال تهران گفت: قرارداد فرهاد مجیدی هیچ مشکلی ندارد و کاملا قانونی است.

حسین شیرازی در گفت و گو با فارس درمورد بحث شکایت باشگاه سپاهان از استقلال به دلیل بازی غیرقانونی فرهاد مجیدی گفت: همان زمانی که قرارداد بسته شد توضیحاتمان را به صورت کامل ارائه کردیم و آن زمان کار به صورت درستی انجام شد.

وی افزود: نمی‌خواهیم این مسائل زیاد رسانه‌ای شود و دائما در مورد آن صحبت کنیم. پیش از این من و دبیر هیئت فوتبال آقای عابدینی به صورت مفصل در این ارتباط مباحثمان را مطرح کردیم اگر کسی شکایتی دارد آن را به سازمان لیگ بفرستد تا مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس هیئت فوتبال تاکید کرد: می توانید به صحبت‌هایی که در گذشته انجام دادیم مراجعه کنید یادم هست در برنامه 90 در مورد حجت چهارمحالی و دو بازیکن خارجی استقلال ردی و توزی به صورت کامل صحبت کردم. باز هم تکرار می‌کنم قرارداد مجیدی به صورت قانونی و صحیح بسته شده و هیچ مشکلی وجود ندارد./فارس

 

 

 


ویدیو مرتبط :
‫خداوند میفرماید هرکس از مصیبت شکایت کند از من شکایت کرده است‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حنیف عمران‌زاده تا اطلاع ثانوی از حضور در تمرینات استقلال منع شد



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

حنیف عمران‌زاده تا اطلاع ثانوی از حضور در تمرینات استقلال منع شد

به گزارش فارس، در دقیقه 90 بازی امروز استقلال و العین، در حالی ‌که امیر قلعه‌نویی قصد داشت در دقایق پایانی حنیف عمران‌زاده را وارد میدان کند به او گفت تا از پشت دروازه به کنار زمین بیاید اما عمران‌زاده با تأخیر این کار را انجام داد و همین امر باعث شد تا قلعه‌نویی از این تعویض منصرف شود و به عمران‌زاده اعلام کرد که به رختکن برود.

قلعه‌نویی قصد داشت سیدایمان موسوی را جایگزین کند که سوت پایان بازی زده شد.

به همین دلیل کادر فنی باشگاه استقلال تصمیم گرفت که این بازیکن تا اطلاع ثانوی سر تمرینات استقلال حاضر نشود./فارس