ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جنوبی‌ها ستاره جوان استقلال را سوپرایز می‌کنند



تماشاگران استقلال برای بازی فردا در فینال جام حذفی ستاره جوان تیمشان را سوپرایز می‌کنند.

به گزارش ورزش سه، با توجه به اینکه بازی فردای استقلال - ذوب آهن در خرمشهر برگزار می‌شوند قرار است تماشاگران بهبهانی فردا به استادیوم بیایند و با نصب بنری بهنام برزای همشهری خود را تشویق کنند.

برزای احتمالاً در بازی فردا در پست هافبک راست به میدان خواهد رفت و تلاش می‌کنم استقلال را به هفتمین قهرمانی خود در جام حذفی برساند.

 

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,استقلال

 


ویدیو مرتبط :
وین رونی و سوپرایز یک هوادار جوان منچستر یونایتد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دردسر عجیب برای ستاره جوان استقلال


بازیکن جوان استقلال به خاطر اتفاقات بازی با فولاد با دردسری عجیب روبه‌رو شده است.

ورزش سه: بعد از پیروزی استقلال برابر فولاد  در فرودگاه به خاطر ازدحام تماشاگران ساک چند بازیکن استقلال گم شد که فرشید اسماعیلی یکی از آنها است. جالب است که در ساک اسماعیلی کارت پایان خدمت و کارت ملی‌اش وجود داشت که این موضوع او را حسابی به دردسر انداخته است.

اسماعیلی باید چند روز دیگر برای برگزاری اردوی تیم امید به ترکیه سفر کند و با توجه به اینکه مدارکش گم شده است، مشکلاتی را برای همراهی تیم‌ملی پیدا کرده است. اسماعیلی در این‌باره به خبرنگار ما می‌گوید: متاسفانه در ازدحام جمعیت ساک من گم شد و حالا حسابی دچار دردسر شده‌ام چراکه در آن کارت پایان خدمت و ملی‌ام وجود داشت.

او در پایان می‌گوید: از کسی که ساک من را پیدا کرده خواهش می‌کنم حداقل مدارکم را به من برگرداند تا من بتوانم در اردوی تیم امید حضور پیدا کنم. پول و گوشی موبایلم را نمی‌خواهم و فقط خواهش می‌کنم که مدارکم را به من برگرداند. به خاطر این اتفاق ممکن است اردوی تیم امید را از دست بدهم.