ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جنجال و آشوب در مالزی به خاطر یک گل!


عدم پذیرش یک گل در بازی نیمه نهایی جام حذفی فوتبال مالزی جنجال‌ آفرید و باعث آسیب به محل برگزاری مسابقه و آتش‌گرفتن یک خودرو حمل بیمار شد.

خبرگزاری فارس: پیکار روز گذشته تیم‌های ترنگانو و لیونس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال باشگاهی مالزی جنجال‌آفرین شد.

براساس گزارش رسانه‌های محلی، در حالی که تا چند دقیقه قبل از اتمام دیدار برگشت با نتیجه 3 بر 2 به سود ترنگانو در جریان بود، ناگهان به علت یورش تماشاگران و اخلال در روند برگزاری مسابقه، دچار وقفه شد و ناتمام ماند.

جنجال و آشوب در مالزی به خاطر یک گل!

در این حال نیروهای امنیتی بعد از آنکه اقدام به انتشار گاز اشک‌آور برای متفرق کردن تماشاگران کردند، 25 نفر را دستگیر کردند.

علت وقوع این اتفاق ناخوشایند و جنجالی، مورد قبول واقع نشدن گل چهارم تیم تیم ترنگانو توسط داور بود. گلی که باعث می‌شد تا میزبان با وجود باخت 2 بر یک در بازی رفت، به دور بعد صعود کند.

در این اتفاق تماشاگران خشمگین منتسب به ترنگانو، به بخش های زیادی از ورزشگاه محل برگزاری آسیب زده و اقدام به کندن و پرتاب صندلی‌های ورزشگاه کردند.

همچنین یک دستگاه آمبولانس در آتش سوخت.


ویدیو مرتبط :
آشوب و جنجال در سخنرانی نخست وزیر سابق مالزی بین موافقان و مخالفان او

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جریمه به خاطر شادی پس از گل



 

 

 

باشگاه مکزیکی 'گوادالاخارا' دو بازیکن این تیم را به دلیل آنکه در جریان شادی پس از گلزنی تظاهر به شلیک به سر یکدیگر کردند ، دو هزار و 345 پوند ( 50 هزار پزو ) جریمه کرد.

دلیل این جریمه پرهیز از ترویج خشونت در سرزمینی است که درگیر جنگ های مسلحانه و قاچاق مواد مخدر است.

''مارکو فابیان د لا مورا'' فوروارد گوادالاخارا که در دیدار با ''چیواز'' هت تریک کرد و '' آلبرتو مادینا'' هر دو 50 هزار پزو جریمه شدند. این دیدار با نتیجه پنج بر دو به سود گوادالاخارا به پایان رسید.

دلامورا پس از آن که یک میلیون پزو به یک پرورشگاه در یک شهر شمالی ''سیداد خوارز'' مکزیک اهدا کرد،  گفت: از آنچه اتفاق افتاد واقعا متاسفم. وقتی تصویر آن صحنه را دیدم عصبانی و متاسف شدم. چنین حرکاتی آن هم در کشوری که بسیاری از افراد در راه موازین بشردوستانه جان خود را از دست می دهند، مایه شرمساری است.

شهر سیداد خوارز مرکز اصلی قاچاق مواد مخدر به آمریکا و شاهد بیشترین درگیری های مسلحانه است.