ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جنجال در مسابقات انتخابی کشتی فرنگی


پس از باخت قاسم رضایی مقابل مهدی علیاری، تعدادی ار طرفداران حاضر در سالن اقدام به پرتاب اشیا به داخل تشک کشتی کردند.

ایسنا: در جریان دور پنجم رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی در وزن ۹۸ کیلوگرم مهدی علیاری قهرمان آسیا به مصاف قاسم رضایی دارنده مدال طلای المپیک لندن رفت و در پایان در یک مبارزه زیبا و مهیج با نتبجه دو بر یک بازنده شد.

مربیان رضایی معتقد بودند داور باید به علیاری اخطار کم کاری می داد و به شدت نسبت به عملکرد تیم داوری معترض شدند و حتی این موضوع را با رسول خادم که در کنار تشک نظاره گر مسابقات بود مطرح کردند که نتیجه ای نگرفتند.

پس از این اتفاق در حالیکه داور سوت پایان کشتی را به نشانه پیروزی علیاری به صدا در آورده بود تعدادی از تماشاگران حاضر در سالن اقدام به پرتاب تعداد زیادی بطری آب و خوراکی به سمت تشک مسابقه و علیاری کردند که یکی از این بطری ها چیزی نمانده بود به صورت خادم اصابت کند که خادم با دست مانع آن شد.

علیاری نیز پس از اینکه دستش به عنوان پیروز میدان بلند شد با شادی های بیش از اندازه خود به این اقدام ناشایست تعدادی از طرفداران واکنش نشان داد.

صالحی زاده،علیاری و رضایی از شانس برابری برای رسیدن به دوبنده تیم ملی برخوردارند چرا که هر سه یک باخت دارند.

تمامی این اتفاقات در حالی به وقوع پیوست که حتی یک مامور نیروی انتظامی در میان تماشاگران معترض حضور نداشت تا با خاطیان برخورد کند.


ویدیو مرتبط :
دیدار انتخابی وزن 130 کیلوگرم کشتی فرنگی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا / دو نقره برای چهار کشتی‌گیر ایران



مسابقات کشتی فرنگی,اخبار ورزشی,خبر ورزشی

 تیم ملی کشتی فرنگی ایران در روز اول مسابقات قهرمانی آسیا دو مدال نقره گرفت.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این رقابت‌ها در هند برگزار می‌شود كه در وزن 55 كیلوگرم محسن حاجی‌پور نماینده ایران بود. او نتوانست عملكرد خوبی داشته باشد و حذف شد. در 60 كیلوگرم عبدالمحمد پاپی به مصاف حریفان خود رفت و به مدال نقره دست یافت. در 66 كیلو مهدی زیدوند نماینده ایران بود و توانست دومین مدال نقره را برای ایران بگیرد. بشیر باباجان‌زاده كشتی‌گیر 120 كیلویی ایران هم از دور رقابت‌ها حذف شد.
جمعه هم طالب نعمت‌پور، داود گیل نیرنگ و هادی علیزاده به مصاف حریفان خود می‌روند.

منبع:khabaronline.ir