ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جنجال جدید ماریو بالوتلی+عکس



 اخبار ورزشی  - جنجال جدید ماریو بالوتلی+عکس

 مهاجم ایتالیایی لیورپول باز هم جنجال ساز شد.

به گزارش جام جم ورزشی ، بعداز ظهر امروز لیورپول در خانه کریستال پالاس به مصاف این تیم می رود. لیورپول که از کورس قهرمانی عقب مانده است نیاز مبرمی به پیروزی در این دیدار و افزایش امتیازهایش دارد. اما در آستانه این دیدار مهم ماریو بالوتلی مهاجم جنجالی لیورپول به جای تمرکز بر روی دیدار با کریستال پالاس به تماشای شبانه یک مسابقه بوکس رفته است.

 

او پس از شکست لیورپول مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نیز به یک کلوپ شبانه رفته و تا ساعت سه نیمه شب همان جا مانده بود. رفتارهای اخیر وی انتقادهای زیادی را علیه اش برانگیخته است.

تصاویری از حضور وی در سالن برگزاری مسابقات بوکس حرفه ای می بینید:

 

اخبار,اخبارورزشی, ماریو بالوتلی

 

اخبار,اخبارورزشی, ماریو بالوتلی

 

 اخبار ورزشی  - جام جم


ویدیو مرتبط :
بالوتلی گل ها و تکنیک و جنجال سازی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنجال جدید بالوتلی +عکس


مهاجم ملی‌پوش میلان بار دیگر تیتر یک رسانه‌های ورزشی جهان شد.

تسنیم: ماریو بالوتلی، مهاجم تیم فوتبال میلان که همواره با جنجال‌هایی که به پا می‌کند تیتر یک روزنامه‌های جهان بوده است، این بار با به پا کردن کفش ورزشی با طرح صفحه روزنامه، کارنامه رنگارنگ دوران حرفه‌ای‌اش را کامل‌تر کرد.

سوپرماریو شب گذشته (دوشنبه) در دیدار میلان - رم که به تساوی 2 بر 2 انجامید از کفش‌های جدید خود رونمایی کرد.

روی کفش‌ جدید سوپرماریو جمله معروف «چرا همیشه من؟» دیده می‌شود، جمله‌ای که او روی زیر پیراهن خود نوشته بود و پس از گلزنی در دیدار منچستریونایتد - منچسترسیتی آن را به حاضرین در ورزشگاه و بیننده‌های تلویزیونی نشان داد. در آن بازی به یادماندنی منچسترسیتی با نتیجه 6 بر یک به پیروزی رسید.

کفش ماریو بالوتلی همچنین منقش به واژه «سوپر ماریو» است، لقبی که اهالی فوتبال مهاجم سیه‌چرده میلان را با آن می‌شناسند.

البته این کفش برای مهاجم ملی‌پوش روسونری خوش‌یمن نبود ولی در گل تساوی که سولی مونتاری در دقیقه 77 به ثمر رساند سوپرماریو پاس گل داد.