ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جنجال جدید ایرانی ها در فیس بوک با فحاشی به دورازه بان تیم ملی+عکس




اخبار ورزشی - جنجال جدید ایرانی ها در فیس بوک با فحاشی به دورازه بان تیم ملی

پس از باخت به گینه با اشتباهات گلر، برخی دوباره فرصت را مغتنم شمرده و این‌بار اقدام به تظاهرات در فیس‌بوک کرده‌اند!

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، نخستین گام تیم ملی فوتبال ایران در راه آماده‌سازی برای جام جهانی فوتبال با شکست برابر تیم نه چندان قوی گینه آغاز شد تا با همین یک شکست، منتقدان همیشه منتظر، فرصت را غنیمت شمارند و ‌انتقادات تند و تیز خود را متوجه تیم ملی و تصمیمات سرمربی آن کنند؛ اما این ‌بار بهانه دانیال داوری است.

تصمیمات کارلوس کی‌روش در ایران منتقدان بسیاری دارد كه منتظر لغزش وی با نتیجه نگرفتن تیم ملی هستند. آن‌ها حتی برای اثبات حقانیت خود، حاضرند به صفحه فیس‌بوک یک بازیکن ملی‌پوش حمله کنند و با الفاظی رکیک، او را بنوازند تا روحیه‌ای دو‌چندان از حمایت‌های هموطنانشان، راهی جام‌جهانی شود.

پس از فتح صفحات شخصی لیونل مسی که بحث جهانی به راه انداخت، لیما مجری برنامه قرعه‌کشی جام جهانی برزیل، مهاجمان تیم‌ملی بوسنی و مربی تیم‌ملی نیجریه (که تنها گناهشان همگروهی با ایران در جام‌جهانی است)، هاسه‌گاوای دو رگه، به دلیل حضور نیافتن در تیم‌ملی و ایوان زایتسف، والیبالیست ایتالیایی، حالا دامنه اعتراضات و تحرکات بالا‌تر رفته و ایرانی‌های زیادی در یکی دو روز اخیر با ادبیات زشت و سخیف به صفحه فیس‌بوک دانیال داوری حمله کردند و حسابی از خجالت دروازه‌بان ایرانی تیم اینتراخت برانشوایگ درآمدند.

ایرانی‌های حاضر در این صفحه، ضمن به کار بردن الفاظ زشت و رکیک نسبت به داوری دروازه‌بان ایرانی جا مانده از تیم ملی را به وی یادآور شدند و او را غریبه‌ای خواندند که در تیم ملی ایران جایی ندارد.

البته جای نگرانی زیادی وجود ندارد، زیرا صفحه فیس‌بوک داوری از ژوئن 2013 تاکنون بروزرسانی نشده و احتمالا او با چنین پیام‌هایی روبرو نمی‌شود. اما پرسش اساسی این است که نفر بعدی این جنگ یک‌طرفه چه کسی خواهد بود و در میدان نبردی که سربازان آن از هویت مشخصی برخوردار نیستند، بالاخره، چه زمانی به صلح و آتش‌بس روی خواهند آورد؟

 

اخبار,اخبار ورزشی,فحاشی ایرانی ها در فیس بوک به داوری

 

اخبار,اخبار ورزشی,فحاشی ایرانی ها در فیس بوک به داوری

 

اخبار,اخبار ورزشی,فحاشی ایرانی ها در فیس بوک به داوری

اخبار,اخبار ورزشی,فحاشی ایرانی ها در فیس بوک به داوری

اخبار,اخبار ورزشی,فحاشی ایرانی ها در فیس بوک به داوری

 

اخبار,اخبار ورزشی,فحاشی ایرانی ها در فیس بوک به داوری

اخبار ورزشی - جام نیوز

 


ویدیو مرتبط :
وقتی دورازه بان از دروازه بان گل می خورد و گریه می کند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس پنج مرزبان ایرانی کاور فتوی فیس بوک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا



 

اخبار سیاست خارجی - عکس پنج مرزبان ایرانی کاور فتوی فیس بوک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا 

آلن ایر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تصویر سربازان ربوده شده ایران بدست گروهک تروریستی جیش العدل را در تایم لاین خود در فیس بوک قرار داد.

به گزارش تیک، این سخنگوی فارسی زبان وزارت خارجه آمریکا که حضور فعالی در شبکه های اجتماعی از جمله فیس بوک و توییتر دارد، عکس پنج مرزبان ایرانی را بر روی تایم لاین خود قرار داد.
 

 

اخبار,عکس پنج مرزبان ایرانی در فیس بوک  آلن ایر

 

روز سوم فروردین گروهک تروریستی جیش العدل مدعی شد که یکی از مرزبانان به نام جمشید دانایی فر را به شهادت رسانده است.
 

آلن ایر در واکنش به این اخبار در فیس بوک نوشت: از شنیدن گزارش ها حاکی از کشته شدن یکی از پنج مرزبان به گروگان گرفته شده توسط گروهی موسوم به «جیش العدل» عمیقا متاسف شدیم.
 
وی در ادامه آورده است: در صورت صحت این خبر، به خانواده و بستگان جمشید دانائی فر تسلیت می گوئیم و امیدواریم دیگر چهار جوان ایرانی هرچه زودتر به سلامت به آغوش خانواده هایشان بازگردند.
 
گروهک تروریستی جیش‌العدل پنج مرزبان ایرانی را در منطقه "جیگور" ربوده است.
اخبار سیاست خارجی - تیک