ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جنجال تازه‌‌ مهاجم فرانسوی رئال مادرید


مهاجم فرانسوی رئال مادرید به خاطر خلاف‌های رانندگی متعدد در آستانه جریمه‌ای بسیار سنگین قرارگرفته است.

خبرگزاری فارس: کریم بن‌زما هر چقدر در مستطیل سبز فوتبال بازیکنی فرمانبردار است،‌در خیابان و اتوبان بی‌توجهی به قوانین راهنمایی و رانندگی نشان می‌دهد.

مهاجم تیم ملی فرانسه که از سال 2009 بازیکن خط حمله رئالی‌ها شده، تازه‌ترین و سنگین‌ترین خطا و خلاف رانندگی‌اش را روز دوشنبه مرتکب شده است. زمانی که او بدون داشتن گواهینامه اقدام به رانندگی کرد و توسط پلیس متوقف شد.

براساس گزارش روزنامه مارکا، بن‌زما روز دوشنبه در حالی که سوار بر خودروی کاملا مجلل رولزرویس خویش بود، گواهینامه رانندگی همراه نداشت.

 در واقع گواهینامه‌اش ابتدای بهار به خاطر یک خلاف، توسط پلیس اخذ شده بود. به همین خاطر وی حق رانندگی تا مدت 8 ماه را نداشت.

اما این بازیکن دو روز قبل بدون مجوز رانندگی‌اش، در یکی از اتوبان‌های مادرید، حتی اقدام به راندن خودروی‌اش با سرعت غیر مجاز کرد که توسط پلیس متوقف شد.

گزارشگر مارکا در مورد اشتباهات مکرر این بازیکن نوشت: خطاهای رانندگی این ستاره مختص یکی، دو ماه اخیر نیست. چون برای اولین بار در فوریه سال 2013 با سرعت عجیب 216 کیلومتر بر ساعت در حومه مادرید حرکت کرد در حالی که سرعت مجاز 100 کیلومتر برساعت بود. آن زمان هم گواهینامه‌اش برای مدت 8 ماه ضبط شد.


ویدیو مرتبط :
طنز/ نام مهاجم رئال مادرید با نام کوچک "کریم" ؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی رئال مادرید با گلزنی مهاجم آرژانتینی



لیگ اسپانیا,نتایج لالیگا

هفته بیست و هشتم لالیگا اسپانیا

پیروزی رئال مادرید با گلزنی مهاجم آرژانتینی

تیم فوتبال رئال مادرید با گلزنی مهاجم آرژانتینی خود مقابل مایورکا به برتری رسید.

به گزارش فارس، در ادامه مسابقات از هفته بیست و هشتم لالیگا اسپانیا 3 بازی برگزار شد که در مهم‌ترین مسابقه تیم فوتبال رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان مایورکا بود که این بازی در پایان با نتیجه 5 بر 2 به سود قوهای سپید خاتمه یافت.

گل اول مایورکا خیلی زود و در دقیقه 6 توسط ان‌سو به ثمر رسید اما هیگواین در دقیقه 15 بازی را به تساوی کشاند، اما این پایان کار نبود و آلفارو در دقیقه 21 باز هم مایورکا را 2 بر یک پیش انداخت و نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

در نیمه دوم و در دقیقه 52 رونالدو بازی را به تساوی کشاند و 2 دقیقه بعد مودریچ با شوتی دیدنی دروازه مایورکا را گشود تا رئال 3 بر 2 پیش افتد، دقیقه 57 هم هیگواین گل دوم خود و گل چهارم رئال را زد تا بازی 4 بر 2 به سود رئال شود و در نهایت بنزما در دقیقه 90 گل پنجم را زد تا بازی با نتیجه 5 بر 2 به سود رئال مادرید پایان یابد.

در 2 دیدار دیگر نیز نتایج زیر به دست آمد:

ختافه 1 اتلتیک بیلبائو 0

رئال سوسیداد 4 وایادولید 1

در جدول رده بندی لالیگا اسپانیا تیم فوتبال بارسلونا با 71 امتیاز صدرنشین است./فارس