ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جمعه سوپرجام فوتبال اروپا را برگزار می‌کنند



 

 

جمعه سوپرجام فوتبال اروپا را برگزار می‌کنند

 

جمعه سوپر جام فوتبال اروپا را برگزار می‌کنند

تیم های فوتبال اینترمیلان ایتالیا و آتلتیکو مادرید اسپانیا روز جمعه در دیدار سوپرجام فوتبال اروپا با یکدیگر رو برو خواهند شد.

تیم فوتبال اینترمیلان فصل گذشته موفق شد به عنوان قهرمانی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند. این در حالی است که آتلتیکومادرید هم عنوان قهرمانی رقابت های لیگ اروپا را یدک می کشد.

این دو تیم روز جمعه در ورزشگاه "استادو لوییس دوم" شهر موناکو برای تعیین قهرمان سوپرجام فوتبال اروپا مقابل یکدیگر صف آرایی می کنند.

"رافائل بنیتز"، سرمربی اینتر ، در خصوص این دیدار اظهار داشت: روبرتو مانچینی و خوزه مورینیو با اینتر جام های بسیاری برده اند و حالا نوبت من است که با این تیم جام ببرم. امیدوارم در این تیم موفقیتی به مراتب بیشتر از آنها داشته باشم. ما قادر به پیروزی در 6 جام هستیم.


ویدیو مرتبط :
بارسلونا قهرمان سوپرجام فوتبال اروپا شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بارسلونا قهرمان سوپرجام فوتبال اروپا شد



 

 

 

بارسلونا قهرمان سوپرجام فوتبال اروپا شد

 

سوپر جام فوتبال اروپا

بارسلونا قهرمان سوپرجام فوتبال اروپا شد

تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا قهرمان سوپرجام فوتبال اروپا شد.

دیدار سوپر جام فوتبال اروپا میان تیم‌های بارسلونا اسپانیا به‌عنوان قهرمان لیگ قهرمانان و پورتو پرتغال قهرمان لیگ اروپا از ساعت 23:15 در ورزشگاه لویی دوم موناکو برگزار شد که در پایان تیم فوتبال بارسلونا موفق شد با نتیجه 2 بر صفر مقابل این حریف به برتری برسد و برای چهارمین بار عنوان قهرمانی این پیکارها را از آن خود کند.

گل‌های این دیدار را لیونل مسی و سسک فابرگاس به ثمر رساندند. بازیکن آرژانتینی بارسا که روز گذشته موفق شده بود عنوان بهترین بازیکن اروپا را کسب کند، با اشتباه مدافع پورتو در پاس رو به عقب، در موقعیت تک‌به‌تک با دروازبان تیم پرتغالی قرار گرفت و درنهایت در دقیقه 39 گل اول بازی را به ثمر رساند و این نتیجه تا پایان نیمه اول پابرجا ماند.

در نیمه دوم و در اواخر بازی، مسی این بار در نقش سازنده گل ظاهر شد و با پاسی تماشایی سسک فابرگاس تازه‌وارد را در موقعیت گلزنی قرار داد و این بازیکن برای دومین بار دروازه پورتو را گشود.

در این دیدار 2 بازیکن تیم پورتو به نام‌های رولاندو در دقیقه 86 و گارین در دقیقه 90 اخراج شدند تا نماینده پرتغال 9 نفره بازی را با شکست به پایان برساند.

پپ گواردیولا با قهرمانی در سوپرجام اروپا، جامی دیگر را برای کاتالان‌ها به ارمغان آورد تا دوازدهمین جام خود را برای آبی‌و‌اناری‌ها کسب کند.