ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جلسه مظلومی با طالب‌لو و محمدی



 

 

 

جلسه مظلومی با طالب‌لو و محمدی

/ 3 خبر از استقلال/

جلسه مظلومی با طالب‌لو و محمدی و سفر دسوزا به انزلی

پرویز مظلومی پس از پایان تمرین روز گذشته استقلال با محمد محمدی و وحید طالب‌لو جلسه‌ای را برگزار كرد.

به گزارش خبرگزاری فارس پس از پایان تمرین روز گذشته تیم استقلال پرویز مظلومی به همراه سایر اعضای كادر فنی استقلال جلسه‌ای را با وحید طالب‌لو و محمدی برگزار كرده و در خصوص وضعیت این دو نفر با آنها به صحبت پرداخت.

مظلومی در طول 40 دقیقه صحبت با دروازه‌بانان استقلال از آنها خواست با جدیت تمرین كنند. وی اعلام كرد به هر كس كه آماده‌تر باشد میدان خواهد داد.

* دسوزا راهی انزلی شد

فیلیپ آلوز دسوزا هافبك برزیلی استقلال صبح امروز راهی انزلی شد تا برگه تسویه حساب خود را از باشگاه سابقش دریافت كند. مربیان تیم استقلال از دسوزا خواستند با ماشین به انزلی سفر كند و هر چه سریع‌تر به تهران برگردد تا در تمرین بعد از ظهر حضور داشته باشد.

* بدهی 2 میلیونی آشوبی به مس كرمان

فرزاد آشوبی هافبك فصل گذشته مس مبلغ 2 میلیون تومان به باشگاه سابقش بدهكار است و از همین رو برگه تسویه حساب خود را دریافت نكرده است. قرار است این بازیكن در سفر به كرمان این مبلغ را به حساب مس واریز و برگه تسویه حسابش را از كرمانی‌ها دریافت كند.

استقلال روز دوشنبه از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز میهمان شهرداری این شهر خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
وحید طالب لو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اتفاقی که دوربین جام جم گرفت؛ برخورد طالب لو و مظلومی در تونل ورزشگاه آزادی



 

اتفاقی که دوربین جام جم گرفت؛ برخورد طالب لو و مظلومی در تونل ورزشگاه آزادی

 

لحظاتی پس از مصاحبه تند وحید طالب لو علیه پرویز مظلومی، آنها در تونل ورزشگاه آزادی رودررو شدند.

به گزارش جام نیوز به نقل از اوج نیوز، این اتفاق زمانی رخ داد که مصاحبه دروازه بان شاهین با دوربین جام جم به پایان رسیده بود و او قصد داشت به رختکن تیمش برود که ناگهان در نزدیکی خود سرمربی استقلال را دید.

این در حالی است که برخی اطرافیان پرویز مظلومی هم در کنار او حضور داشتند و منتظر بودند که عکس العمل او را ببینند.

آنچه آنها و دیگر حاضران اما دیدند، بی تفاوتی مربی و شاگرد دیروز نسبت به هم بود. صحنه ای که توسط دوربین جام جم به ضبط شد.