ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جلسه مشترک سیاسی و درخشان


رئیس هیأت مدیره، سرپرست باشگاه و سرمربی تیم پرسپولیس امروز در یک جلسه درباره مسائل مربوط به تیم،‌ بازی با سایپا و برنامه‌های آینده برای تقویت و بهبود شرایط تیم تبادل نظر کردند.

خبرگزاری فارس: ظهر امروز حمیدرضا سیاسی، بهروز منتقمی، جعفر کاشانی، حسینعلی کلانی، حمید درخشان و حسین عبدی در چارچوب یک جلسه هماهنگی و هم‌اندیشی با یکدیگر دیدار کردند.

در این نشست، درباره اقدامات صورت گرفته در تیم و بازی با سایپا گزارشی ارائه و تبادل نظر صورت گرفت. همچنین حاضران در جلسه درباره نقاط ضعف و قوت‌ها و نیازهای تیم در حوزه‌های مختلف به بحث و گفت و گو پرداختند.

بررسی برنامه‌های آتی نقل و انتقالات، امکانات و موارد دیگر به منظور تقویت تیم در بازی‌های پیش رو تا بازی دربی و همچنین اقداماتی که باید برای حضور قدرتمندتر در نیم فصل دوم و برای جام قهرمانان آسیا صورت بگیرد، از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

در پایان این جلسه، جمع‌بندی‌های لازم صورت گرفته و مقرر شد اقدامات مورد نیاز در دستور کار بخش‌های مختلف صورت بگیرد.


ویدیو مرتبط :
جلسه پنجم جلسه چهارم : نقد برنامه پرگار از بی بی سی فارسی پیرامون مهدویت نظریه اسلام سیاسی است یا سنگ بنای جدایی دین از

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دلیل جلسه سیاسی با درخشان


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: از رقم مبلغی که به این باشگاه کمک کرده‌ام اطلاع دقیقی ندارم و وقتی اطلاع دقیق پیدا کردم راجع به آن اظهارنظر می‌کنم.

خبرگزاری تسنیم: حمیدرضا سیاسی در جمع خبرنگاران در خصوص دعوت درخشان و عبدی به باشگاه پرسپولیس گفت: قرار است با توجه به مسئولیتی که در باشگاه برعهده گرفته‌ام از برخی اتفاقات مطلع شوم و به این خاطر نیاز دیدم که جلسه‌ای با درخشان و عبدی داشته باشم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است که با نظر او عبدی به کادرفنی پرسپولیس اضافه شود، اظهار داشت: در خصوص مسائل فنی از کمیته فنی سوال کنید.

سیاسی درباره اینکه چرا نژادفلاح همراه پرسپولیس به قطر نرفته گفت: از شما می‌شنوم که نرفته است و در این باره حرفی برای گفتن ندارم. من روز گذشته با نژادفلاح تماس گرفتم اما او در دانشگاه بود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا قصد تسویه حساب با درخشان را دارد، اظهار داشت: باید با او صحبت کنم و اگر نیازی به تسویه حساب باشد این کار را انجام خواهم داد.

وی در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا خواهد کرد، گفت: اگر باشد فقط یک ثانیه در این باشگاه کار کنم، خیلی محکم کار خودم را انجام خواهم داد.

سیاسی در پایان درباره اینکه هدایتی لیست کمکش به پرسپولیس را منتشر کرده و آیا او چنین قصدی ندارد، گفت: هدایتی حتما اطلاع دقیقی از میزان کمک خود به باشگاه داشته اما من از رقم مبلغی که کمک کرده‌ام اطلاع دقیقی ندارم و وقتی اطلاع دقیق پیدا کردم راجع به آن اظهارنظر می‌کنم.