ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جلسه قلعه‌نویی با بزرگترهای استقلال


سرمربی تیم فوتبال استقلال قبل از تمرین با شماری از بازیکنان تیم جلسه گذاشت.

خبرگزاری فارس: پیش از تمرین امروز استقلال ، وحید طالب‌لو، خسرو حیدری، آرش برهانی، امیر حسین صادقی، هاشم بیک‌زاده و حنیف عمران زاده به اتاق امیر قلعه‌نویی رفتند. در این جلسه اعضای کادر فنی تیم هم حضور داشتند و فیلم بازی با تراکتورسازی مرور شد و ظاهرا در مورد مسایل تیم هم قلعه‌نویی با این بازیکنان که جز بزرگترهای تیم محسوب می‌شوند صحبت کرده است.

رضا عنایتی مهاجم و کاپیتان استقلال هم در رختکن زیر سرم رفت .


ویدیو مرتبط :
برد استقلال برابر فولاد و هت‌تریک قهرمانی استقلال با قلعه‌نویی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقادات شدید قلعه نویی در جلسه خصوص با ملی پوشان استقلال



اخبار,اخبار ورزشی,اخبارامیرقلعه نوعی


من آدم بد اما شما هم برای استقلال بازی نکردید!

سرمربی استقلال به شدت از برخی ملی‌پوشان این تیم شاکی است: «بروید پیش وجدان خودتان دو، دوتا چهارتا کنید و ببینید در این فصل چقدر برای استقلال کارایی داشتید؟»

امیر قلعه‌نویی که حالا بخت قهرمانی را از دست داده و باید برای کسب سهمیه تلاش کند، وقتی با چند ملی‌پوش تیمش روبه‌رو شد، شروع کرد به انتقاد از آنها...

 

به گفته یک منبع آگاه، قلعه‌نویی با لبخند تلخی به برخی ملی‌پوشان تیمش که در این جلسه سرپایی حضور داشتند، گفت: «اصلاً من آدم بد، اصلاً شما خوب و من بد اما بروید پیش وجدان خودتان دو، دوتا چهارتا کنید و ببینید در این فصل چقدر برای استقلال کارایی داشتید؟ بروید در خلوت خودتان حساب کتاب کنید آن میزان انرژی که در تیم ملی ‌می‌گذاشتید برای استقلال هم گذاشتید؟!»

 

وی ادامه داد: «تا حرف هم می‌زنم بحث را به آرامش می‌کشانید اما خداوکیلی خودتان انصاف داشته باشید و قضاوت کنید چقدر برای استقلال کارایی داشتید؟!»

 

قلعه نویی همچنین گفت به گوشش رسیده چه اتفاقاتی پشت پرده افتاده و چه عواملی باعث شده کیفیت برخی ملی‌پوشان در بازی‌های استقلال پایین بیاید.

 

می‌گویند ملی‌پوشان استقلال سرشان پایین بود و هیچ حرفی نمی‌زدند.

 

اخبار ورزشی - خبر ورزشی