ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جلسه درخشان با 3 بازیکن کنار گذاشته‌


پس از پایان تمرین امروز پرسپولیس سرمربی این تیم با بازیکنان کنار گذاشته شده از لیست پرسپولیس جلسه گذاشت.

خبرگزاری فارس: پس از پایان تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس حمید درخشان سرمربی این تیم با 3 بازیکن پرسپولیس که امروز از این تیم کنار گذاشته شدند، جلسه برگزار کرد.

در این جلسه که در رختکن ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد، درخشان دلیل کنار گذاشتن این بازیکنان را به آنها اعلام کرد.


ویدیو مرتبط :
تادو بازیکن مد نظر درخشان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اتفاق بی سابقه در پرسپولیس؛ سیاسی بازیکن مدنظر درخشان را نپسندید / هجوم دلال ها به باشگاه



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - اتفاق بی سابقه در پرسپولیس؛ سیاسی بازیکن مدنظر درخشان را نپسندید / هجوم دلال ها به باشگاه

رئیس هیات مدیره پرسپولیس بازیکن مورد پسند سرمربی را رد کرده و از جذب او منصرف شد.

باشگاه پرسپولیس در نظر دارد دو بازیکن خارجی به لیست خود اضافه کند که یکی از این نفرات غیر آسیایی خواهد بود و گزینه دیگر باید از این قاره باشد.

با توجه به این مساله در روزهای اخیر واسطه های زیادی در باشگاه پرسپولیس دیده شدند و بازیکنان مدنظر خود را به حمیدرضا سیاسی معرفی کردند.

نکته عجیب اینکه کادر فنی پرسپولیس با دیدن فیلم چند بازیکن خارجی نفرات مورد نظر خود را انتخاب و به باشگاه معرفی کردند، اما آنها چندان باب میل مسئولان این باشگاه نبوده است.

سیاسی با تایید این مطلب گفت: «گزینه ای که درخشان به ما معرفی کرده بازیکن سوئدی است که البته در آفریقا به دنیا آمده است. او سابقه بازی در سلتیک و ترکیه را هم دارد، اما کارنامه بازیگری اش چندان خوب نیست. او را فقط در صورتی جذب می کنیم که در تمرینات چیزی از خودش نشان دهد.»

وی همچنین درباره هجوم واسطه ها نیز به باشگاه پرسپولیس توضیح داد: «من از چند تا ایجنت خواسته ام بازیکن خوب خارجی به باشگاه معرفی کنند. نفراتی که به کار تیم بیایند و یک سر و گردن از بازیکنان ایرانی بالاتر باشند. به این خاطر گزینه های زیادی را بررسی می کنیم و یکی یا دو بازیکن خوب جذب خواهیم کرد.»
اخبار ورزشی - کاپ