ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جلسه دایی و هدایتی برای خرید ختافه



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


اخبار ورزشی - جلسه دایی و هدایتی برای خرید ختافه

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس برای برگزاری جلسه با حسین هدایتی سفرش به مشهد را نیمه کاره گذاشت و به تهران بازگشت..

به گزارش خبرگزاری فارس، علی دایی سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس که روز گذشته برای استراحت و زیارت عازم مشهد مقدس شده بود و قرار بود تا روز پنج‌شنبه در این شهر حضور داشته باشد عصر امروز به دعوت حسین هدایتی به تهران بازگشت.

هدایتی در این تماس تلفنی از دایی خواست تا جهت صحبت‌هایی پیرامون خرید بخشی از سهام باشگاه ختافه با وی به گفت‌وگو بپردازد.

گفتنی است این جلسه امشب و در هتل آزادی تهران برگزار خواهد شد. 

اخبار ورزشی - فارس


ویدیو مرتبط :
خرید همه بلیط های بازی پرسپولیس توسط هدایتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هدایتی: قرار نیست دایی مربی ختافه شود


حسین هدایتی می گوید باشگاه اسپانیایی ختافه را می خرد و مالکیت این تیم را در اختیار می گیرد.

خبرآنلاین: حسین هدایتی مالك استیل‌آذین كه قصد خرید 55 درصد از سهام باشگاه ختافه را دارد درصدد است با یك تیم مدیریتی و حقوقی عازم اسپانیا شود تا ضمن بازدید از امكانات ورزشگاه و تیم ختافه رسماً قراردادش را رسمی كند.

* بالاخره خرید ختافه قطعی شد؟

ما بعد از جلسه‌ای كه با مدیران ختافه داشتیم به توافقات خوبی دست پیدا كردیم و ان‌شا‌ءا... ظرف 20 روز  آینده به اتفاق یك تیم مدیریتی، فنی و حقوقی به اسپانیا سفر می‌كنیم تا رسماً قراردادمان را ببندیم.

* صحبت از حضور دایی در كادرفنی ختافه شده است؟

خیر، برنامه‌ای برای حضور آقای دایی در كادرفنی ختافه نیست البته ایشان اسطوره فوتبال ماست و مطمئناً ما از تجربیاتش استفاده می‌كنیم كما‌اینكه تا حالا نیز یكسری تجربیات خوب در اختیار ما قرار داده است.

* در این سفر چه افرادی همراهی‌تان می‌كنند؟

چند تن از اسطوره‌های فوتبال ایران به همراه مدیران حقوقی هستند كه مطمئناً این اسطوره‌ها در آكادمی فوتبال ما در ایران كمك خواهند كرد تا نخبگان به لالیگا بروند.

* شما بابت خرید 55 درصد چقدر پول پرداخت كرده‌اید؟

من پولی بابت خرید ختافه به اسپانیایی‌ها نمی‌دهم. من یك شركت تولید و صادراتی میگو دارم كه چند سال است با اسپانیایی‌ها كار می‌كنم و از طریق این شركت به جای پول دادن به اسپانیایی‌ها طوری سرمایه‌گذاری می‌كنم كه پول‌سازی هم بكنیم.

* شما چند بار اعلام كرده‌اید كه می‌خواهید به پرسپولیس كمك كنید. اما می‌گویند شما نمی‌توانید رئیس هیأت‌مدیره باشید!

من هنوز هم اعلام آمادگی می‌كنم و منتظر هستم تا پرسپولیس را از طریق فرا‌بورس خریداری كنم. البته طبق مصوبه قانون، پرسپولیس و استقلال تا پایان سال 93 باید به بخش خصوصی واگذار شوند اما اگر این اتفاق رخ ندهد و دولت مخالف این واگذاری باشد تیم استیل‌آ‌ذین را دوباره احیا می‌كنم تا با باشگاه ختافه «لینك» شود اما سؤال من این است كه چرا نتوانم رئیس هیأت‌مدیره شوم.

* این صحبت از طرف یكی از معاونان وزارت مطرح شده است كه برخی مراجع ذی‌صلاح مخالف هستند شما رئیس‌ هیأت‌مدیره باشید!

اولاً برای خدمت كردن دنبال عنوان و پست نیستم، در گذشته هم این را ثابت كردم ضمن آنكه مگر من كمبود ریاست هیأت‌مدیره پرسپولیس را دارم؟ دوستان اراجیف می‌گویند! دروغ محض است، من بارها گفته‌ام اگر مدركی دارید منتشر كنید البته آنها دنبال منافع شخصی هستند نه مصالح ملی و پرسپولیس و به زودی زمان همه چیز را مشخص می‌كند.

* حرف آخر؟

هفته دفاع مقدس را به تمامی رزمندگان 8 سال دفاع مقدس تبریك می‌گویم. ضمن آنكه من خاطرات خوبی با مردم انزلی و دورود طی مدت حضورم در آن تیم‌ها كه به عنوان اسپانسر فعالیت كردم، دارم ضمن آنكه هیچ كار سرمایه‌گذاری نیز در آن مناطق انجام ندادم.