ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جلسه با دنیزلی بی نتیجه ماند ؛ بشیکتاش نشد / آقا مصطفی به ایران می آید؟ +عکس



جلسه با دنیزلی بی نتیجه ماند ؛ بشیکتاش نشد / آقا مصطفی به ایران می آید؟ +عکس نسخه آنلاین روزنامه ملیت

در خبر روزنامه ملیت نوشته شده تلاش بشیکتاش برای جلب رضایت دنیزلی به نتیجه نرسید

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

در حالی که گفته می شد مذاکرات مصطفی دنیزلی و باشگاه بشیکتاش به مراحل نهایی نزدیک شده، کمیته فنی این باشگاه، نظر منفی خود را برای بکار گیری دنیزلی که برای سیاه و سفید پوشان بشیکتاش در فصل های گذشته دو جام به ارمغان آورده بود را اعلام کرد

دنیزلی که تا بحال در تمام تیم هایی که حضور داشته خودش را مسئول شکست ها و مشکلات دانسته و همواره با مدیر باشگاه طرف صحبت بوده است که این مسئله خوشایند کمیه فنی نیست.

به نوشته پایگاه اینترنتی روزنامه ملیت، چاپ ترکیه مذاکرات کمیته فنی بشیکتاش با دنیزلی به نتیجه نرسیده است  و انها تصمیم گرفته اند فعلا از یک گزینه خارجی برای حضور روی نیمکت سیاه و سفیدها استفاده کنند.

به نوشته ملیت مصطفی دنیزلی دیدار ساده ای با مسوولان بشیکتاش   داشتنه ولی این دیدار به طور رسمی نبوده است   .

برهان، مدیرعامل باشگاه بشیکتاش گفت: در روزهای آتی خبرهای خوبی به هواداران خواهیم داد که چند گزینه در کمیته ی باشگاه مورد بررسی قرار گرفته شده است که مصطفی دنیزلی نیز در لیست جایگزین جای دارد. کسانی که خبر حضور دنیزلی را در باشگاه ما می دهند بخاطر جایگاه ویژه ی این مرد در نزد هواداران ما است.

ژان تیگانا مربی فرانسوی که سابقه کار در ترکیه را دارد فعلا مهمترین گزینه بشیکتاش محسوب می شود. رضا چلیم بای معروف دیگر گزینه ترک باشگاه است  که درصورت عدم توافق با تیگانا شانس مربیگری دارد.

بدین ترتیب به نظر می رسد با به بن رسیدن مذاکرات آقامصطفی و باشگاه ترکیه ای، بار دیگر دنیزلی را در ایران و روی نیمکت پرسپولیس ببینیم.امروز شایعه بازگشت علی دایی به پرسپولیس دوباره بالا گرفته بود که با این خبر پرسپولیسی ها دوباره آرام خواهند گرفت./سایت گل


ویدیو مرتبط :
مصطفی دنیزلی در خنده بازار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

۶۰ درصد هواداران بشیکتاش رای به سرمربیگری دنیزلی دادند / مدیر بشیکتاش: مذاکرات با او ادامه دارد + عکس



لیگ برتر , باشگاه بشیکتاش  , دنیزلی

 

فکرت اورمان، مدیر باشگاه بشیکتاش گفته قرار است مجددا جلسه‌ای با دنیزلی داشته باشد.

به گزارش خبرآنلاین؛ در حالی که سایت باشگاه پرسپولیس امروز در خبری نوشته که رویانیان و دنیزلی یکشنبه جلسه ای در تهران برگزار می کنند، سایت خبری «فاناتیک» ترکیه مجددا خبر از مذاکرات مصطفی دنیزلی سرمربی پرسپولیس با باشگاه بشیکتاش داده است. این سایت در خبری که امروز منتشر کرده، به نقل از فکرت اورمان مدیر باشگاه بشیکتاش نوشته که مذاکرات با دنیزلی ادامه دارد و او دیروز جلسه‌ای با این مربی برگزار کرده و قرار است یک جلسه دیگر هم با دنیزلی داشته باشد. «فاناتیک» همچنین نوشته که دنیزلی یکی از گزینه‌های جدی سرمربیگری در بشیکتاش است.

این سایت همچنین در مورد احتمال حضور دنیزلی در بشیکتاش یک نظرسنجی برگزار کرده است. این نظرسنجی تا به حال بیش از 25 هزار شرکت کننده داشته که 60 درصد آن‌ها موافق و 40 درصد هم مخالف سرمربیگری این مربی در بشیکتاش هستند.

 

لیگ برتر , باشگاه بشیکتاش  , دنیزلی

منبع:خبرآنلاین