ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جلسه اضطراری بلاتر با پلاتینی


رئیس فیفا با روسای کنفدراسیون های فوتبال دنیا جلسه اضطراری برگزار کرده است .

وب سایت نود: دستگیری مقامات ارشد فیفا به دلیل فساد مالی باعث شده عده زیادی خواهان کناره گیری سپ بلاتر از ریاست فیفا شوند.

فیفا اعلام کرده است که سپ بلاتر امروز صبح در مقر فیفا با روسای کنفدراسیون های فوتبال دنیا از جمله پلاتینی که ریاست یوفا را بر عهده دارد جلسه اضطراری برگزار کرده و راجع به بحران پیش آمده برای فیفا صحبت کرده است .

طبق برنامه قرار است امروز کنگره سالیانه فیفا با حضور بلاتر برگزار شود .


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // محرومیت 8ساله پلاتینی و بلاتر‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جلسه اضطراری استیل آذین



 

 

 

جلسه اضطراری استیل آذین

 

امروز اعضای هیئت مدیره باشگاه استیل آذین دور هم می‌ نشیند و درباره موضوع اخیر باشگاه و ماجراهای مربوط به علی کریمی صحبت کنند.

گفته می‌شود حسین هدایتی که از اتفاقات پیش آمده اصلا راضی نیست به دنبال راهی خواهد بود تا به قول خودش موضوع مدیریت بشود. باید دید که امروزچه اتفاقی در انتظار باشگاه استیل آذین خواهد بود. اما هر چه باشد اخبار مهمی از باشگاه بیرون خواهد آمد.